Czy Tusku już siedzi?

Data: 2017-04-23 11:02:45
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Tusku już siedzi?
Szybko nie wolno, trzeba powoli. Bo jak szybko lapa boli. Nie moga go posadzic bo najpierw musza posadzic pierwszego alimenciarza kraju. Kilka dni temu prezydent podpisal zmiany dotyczace alimenciarzy.

Data: 2017-04-23 20:46:28
Autor: boukun
Czy Tusku już siedzi?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Szybko nie wolno, trzeba powoli. Bo jak szybko lapa boli. Nie moga go posadzic bo najpierw musza posadzic pierwszego alimenciarza kraju. Kilka dni temu prezydent podpisal zmiany dotyczace alimenciarzy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cała ta sytuacja była  dla Agnieszki Kałuży drogą przez mękę. Była żona zaciekle walczyła o  orzeczenie winy Wójcika za rozpad małżeństwa. Dowody były twarde,  ponieważ kobieta wykorzystała seks-taśmę Michała, na której zabawia się  on z kochanką.
-  Było ciężko, ale jestem wreszcie bardzo szczęśliwa. Mam nadzieję, że znajdę jeszcze miłość - mężczyznę dojrzałego i innego od byłego męża.  Ale nic na siłę. Na razie cenię sobie swój spokój i fakt, że jestem  singielką.

http://gwiazdy.wp.pl/komornik-u-michala-wojcika-sciaga-zalegle-alimenty-6114361414174849g/4

koko
21-04-2017
A  co to za cudeńko.Bez rąk i nóżek inwalida że do pracy nie może  iśc.Jakie to ma wykształcenie czy nieuk że tyle Sąd przyznaje.Podajcie  który to Sąd zasądził sama będę domagac się takich alimentów.Życ nie  umierac a biednemu Wójcikowi tylko mokra kałuża zostanie nie zazdroszczę
ania
wczoraj (07:41)
Teraz  widzisz Michał Ze sexik jest bardzo bardzo  drogi  A kobitka sredniej klasy ale cwana  To własnie jest kabaret  Duża cena za naukę rozsądku
09:38
choreprawo
4 min. temu
na babę nieroba nadzwyczajna kasta przyznała 5000 pln    CZY TO NIE JEST CHORE  !
09:40
sroka.11
7 min. temu
5 tys ? to ludzie na całom rodzine tyle niemają to może niech jeszcze zus kazą mu zanią placic? ale jaja :):):)
cooper

Data: 2017-04-24 08:31:52
Autor: prezydent San Escobar
Czy Tusku już siedzi?
Prokuratura nie ma czasu - muszą myśleć jak umorzyć sprawę Maciory,
Berczyńskiego i boeningów oraz jak podzielić kasę z samolotów :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czy Tusku już siedzi?