Czy UST staje się martwe?

Data: 2011-08-21 17:53:17
Autor: m
Czy UST staje się martwe?
UST - ktoś używa?
czy używacie standardu UST czy staje się on powoli martwy?
właśnie zmieniłem UST na ZTR i poprzednie opony UST kiepsko się na to zakłada,
da się to zrobić, uszczelnią się pierwszorzędnie ale mają za grubą stopkę dla
ZTR i zakładanie jest dość uciążliwe.
Nawet je za grosze w sumie wystawiłem na allegro aby nie zawadzały mi(nie
lubię magazynować zbędnych części) ale już 2 tyg zalegają a chętnych brak. Chyba wszelkie mleczka powoli załatwiły UST na dobre i znika on z rynku

Data: 2011-08-21 20:37:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy UST staje się martwe?

Użytkownik "m" <mariuszm.o@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2rgmd$t8g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak i nie. Bezdętkowość dopiero teraz staje się naprawdę popularna a niechęć do UST wzięła się wyłącznie z wysokich cen - tak było u mnie. Gdyby UST było tańsze na początku to zapewne jeździłbym na tym od dawna.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-21 23:34:02
Autor: rzymo
Czy UST staje się martwe?
On 21 Sie, 19:53, "m" <mariusz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
UST - ktoś używa?
(...)

UST jako komplet koła + opony? Kiedyś tak, obecnie tylko koła UST,
natomiast opony zwijane (Schwalbe Evo/Pace Star) i zalane mlekiem
(CaffeLatex).

Data: 2011-08-22 00:39:52
Autor: Axi
Czy UST staje się martwe?
On 21 Sie, 19:53, "m" <mariusz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
czy używacie standardu UST czy staje się on powoli martwy?

Używa - obręczy (kół) i opon... i po planowanej modernizacji sprzętu
zamierza używać nadal.

[...]

Ciężko powiedzieć, czy na dobre się zadomowiło, przy cenach obręczy i
opon. Mleczka są jednak łatwiej dostępne - nie trzeba zmieniać kół/
obręczy. Jak dla mnie jednak UST daje pewność dobrego dopasowania
opony do obręczy i mam nadzieję, że nie zniknie z rynku i to jedynie
nasza lokalna specyfika.
A że ZTR w pogoni za wagą postanowił wprowadzić własny projekt niskiej
ścianki obręczy też popytowi na opony z pewnością nie służy.

Data: 2011-08-23 10:51:06
Autor: Coaster
Czy UST staje się martwe?
m wrote:
UST - ktoś używa?[...]

Nie.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2011-08-23 21:53:04
Autor: karmi
Czy UST staje się martwe?
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
> UST - ktoś używa?[...] Nie.
Tak, ja używam, i na dodatek sobie chwalę. --

Data: 2011-08-24 10:55:57
Autor: ArekM
Czy UST staje się martwe?
W dniu 2011-08-21 19:53, m pisze:
UST - ktoś używa?

Oczywiscie (komplet opony/koła) !
I nie zamienie na nic innego!

czy używacie standardu UST czy staje się on powoli martwy?

Bo ja wiem ...

Odnosze wrażenie, ze w porownaniu do czasu, kiedy zaczynałem sie w to bawić, jest dziś zdecydowanie większy wybór opon. Kółek też jest niemało.

--
Pzdr!

Czy UST staje się martwe?