Czy Wacek już wrócił?

Data: 2017-05-08 06:25:26
Autor: Ciemny Lud
Czy Wacek już wrócił?
Data: 2017-05-08 06:51:02
Autor: V.L. Pinkley
Czy Wacek już wrócił?
użytkownik Ciemny Lud napisał:
https://oko.press/dziekuje-ci-wacku-berczynski-zrezygnowal-niego-zrezygnowali-hipotezy/

cyt.
analizuje trzy scenariusze

Założyciele GW analizują? I co im wyszło?

Analizowali zwycięstwo Brąka 73% + Peło 42% i wyszło im 115%,
analizowali sankcje unijne dla PL (na pewno będą w grudniu 2016).
Wieszczyli armagedony i kryzysy już za chwilkę, już za momencik.

Nu a swoja drogą pisiorstwo jak nic w smoleńsku nie wywącha, też oberwie
za koszty komisji.

Data: 2017-05-08 16:07:23
Autor: Trefniś
Czy Wacek już wrócił?
W dniu .05.2017 o 15:51 V.L. Pinkley <franciszek.wenerski1@gmail.com>  pisze:

[...]

Bo to anal, Iza.

--
Trefniś

Data: 2017-05-09 14:10:14
Autor: Ciemny Lud
Czy Wacek już wrócił?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yzxauluymtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .05.2017 o 15:51 V.L. Pinkley <franciszek.wenerski1@gmail.com>
pisze:
Bo to anal, Iza.

--

CZY WACEK JUŻ WRÓCIŁ?

CL

Data: 2017-05-08 20:08:01
Autor: prezydent San Escobar
Czy Wacek już wrócił?
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

Nu a swoja drogą pisiorstwo jak nic w smoleńsku nie wywącha, też oberwie
za koszty komisji.

Nic nie oberwie - beton jest betonowy. Musiałby Kłamczyński zastrzelić kobietę
w ciąży, a i wtedy odpadło by pewnie z 20% :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-09 14:09:33
Autor: Ciemny Lud
Czy Wacek już wrócił?

Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff10f42d-a861-4b10-bec5-23f1a6197301googlegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:
https://oko.press/dziekuje-ci-wacku-berczynski-zrezygnowal-niego-zrezygnowali-hipotezy/

cyt.
analizuje trzy scenariusze

To analizuj to:

CZY WACEK JUŻ WRÓCIŁ?

CL

Data: 2017-05-08 10:41:28
Autor: prezydent San Escobar
Czy Wacek już wrócił?
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

https://oko.press/dziekuje-ci-wacku-berczynski-zrezygnowal-niego-zrezygnowali-hipotezy/

Wacław Berczyński, były przewodniczący podkomisji smoleńskiej, posiada w
Stanach Zjednoczonych apartamenty warte ponad 4 mln dolarów - donosi "Super
Express". Według gazety, zaciągnął na nie kredyty od Boeinga, dla którego
pracował (konkurenta Airbusa, produkującego caracale).

Jak czytamy, kwota kredytu zaciągniętego przez Berczyńskiego to 200 tysięcy
dolarów. Były to pieniądze z funduszu zakładowego. Za te pieniądze miał kupić
posiadłości w USA.

No i co pelikany pisuarowe - wszystko już jasne? :DDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 13:09:17
Autor: Ciemny Lud
Czy Wacek już wrócił?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:4nb0hc59g650q97fal65ekmmbqhtugt7vg4ax.com...
[...]

Czyli Wacuś już nie wróci... ;-((((((((((((((((((((((((((((

CL

Data: 2017-05-08 13:42:23
Autor: prezydent San Escobar
Czy Wacek już wrócił?
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Czyli Wacuś już nie wróci... ;-((((((((((((((((((((((((((((

Może wracać, przecież Zerrro go nie skrzywdzi. K**** k**** łba nie urwie! :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czy Wacek już wrócił?