Czy Wacu¶ wrócił?

Data: 2017-08-20 11:34:51
Autor: Lord z Donate
Czy Wacu¶ wrócił?
Tak sie tylko pytam ;-))))

CL

Data: 2017-08-20 03:17:56
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Wacuś wrócił?
Po co pizdziak ciagle o to samo pytasz jak od dawna nawet twoje klony nie chca odpowiadac.

Data: 2017-08-20 13:05:59
Autor: Lord z Donate
Czy Wacu¶ wrócił?
WON !!!

PSIKUTAK  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ba47bf04-1573-4d0f-b0e7-19b105051394googlegroups.com...
Ciagle o to samo swojo wyłupiasto pytam a uona od dawna nie odpowiada. nawet z kotłowni nie nie chce odpowiadac. Ani uona ani jej sklonowane ze mnom szczeniaki rasy smietnikowej.

Data: 2017-08-20 13:59:44
Autor: Budzik
Czy Wacu¶ wrócił?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Po co pizdziak ciagle o to samo pytasz jak od dawna nawet twoje klony
nie chca odpowiadac.

Ciebie tez denerwuje powtarzanie w kołko tej samej spiewki...? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-08-20 07:27:42
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Wacuś wrócił?
Nie denerwuje. Biore poprawke ze pizdziak to idiota.

Data: 2017-08-20 16:59:44
Autor: Budzik
Czy Wacu¶ wrócił?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie denerwuje. Biore poprawke ze pizdziak to idiota.

Hmm, a jednak z nim dyskutujesz, zwracasz mu uwage i pytasz po co powtarza...
NieĽle... Mało to mowi o koledze, imo wiecej o tobie :(

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2017-08-20 10:42:47
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Wacuś wrócił?
A teraz Budzik mozesz isc wylizac rowa pizdziakowi.

Data: 2017-08-20 19:59:44
Autor: Budzik
Czy Wacu¶ wrócił?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A teraz Budzik mozesz isc wylizac rowa pizdziakowi.

jeszcze dorosniesz i zrozumiesz ze tego typu komentarz mowi tylko tyle ze trafiłem w sedno i Ty to zrozumiałes... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-08-20 14:57:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Wacuś wrócił?
Trafiles jak kula w plot. Generalnie mam w dupie co myslisz. Ale z ciekawosci bym poczytal Twoich zlotych mysli adresowanych do debila pizdziaka. Jak na razie wychodzi ze uwazasz ze przypierdoliles sie do mnie a pizdziakowi rowa lizesz i obrywasz rodzyny.

Data: 2017-08-20 22:59:43
Autor: Budzik
Czy Wacu¶ wrócił?
[...]

Znow mylne przesłanki wiec i wnioski z dupy.
Ja po prostu 3/4 debili mam w kf. Jaki sens czytac posty w ktorych piszacy jedyne co potrafi napisac to lol, bucus to, bucus tamto itp.
A nawet jak nie mam kogos w kf to po co wdawac sie w dziecinne pyskówki?
Natomiast Twoje posty czytac lubie, chociaz najczesciej sie z tezami nie zgadzam.
Tym wieksze to rozczarowanie jak coraz wiecej postów zamiast ciekawej tresci zawiera w sobie pyskówki. Tylko tyle, Zenku.
Wieksze oczekiwania to i rozczarowanie wieksze :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widz± tak, jak jest, tylko

Data: 2017-08-21 07:25:36
Autor: Lord z Donate
Czy Wacu¶ wrócił?
WON !!!

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2fbe9a16-7f4f-48a1-9746-d593e700f4c3googlegroups.com...
Trafilem jak kula w plot. Generalnie mam w dupie co mysla o mnie. Ale z ciekawosci bym poczytal zlote mysli Lenina adresowane do mnie jako debila. Jak na razie wychodzi ze uwazam ze przypierdolili sie do mnie jakies pedały a wyłupiasta rowa mi nie liże lize i obrywa rodzyny.Uwielbima kupsztale.

Data: 2017-08-20 20:10:28
Autor: Lord z Donate
Czy kogut już wrócił do kotłowni?
W O N !!!

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
A teraz moge isc wylizac rowa wyłupiastej i wspulnie zeżreć z nia
koopsztale.

Data: 2017-08-20 17:52:54
Autor: Lord z Donate
Czy Wacu¶ wrócił?
PSIKUTAS  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bf9b26fb-4ba8-4a14-8fae-fcfeebc8ab83googlegroups.com...
Nie denerwuje. Biore poprawke ze jestem idiota.

Data: 2017-08-21 10:56:08
Autor: Presidente de San Escobar
Czy Wacu¶ wrócił?
No dobra - ale już Wacu¶ wrócił??

--
Mimo nadej¶cia ostrzeżeń z IMGW rz±d nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.
Tym razem Szydło i Płaszczak maj± na rękach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chor± wersj± religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej ł±czy, niż dzieli."

ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶ć tych, którzy walcz± o odzyskanie

Poznaje kto¶ panów racz±cych się pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
że "Solidarno¶ć kaputt, że to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówię to z ręk± na sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żeby¶my tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, że my ich kochamy, to dadz± nam więcej wolno¶ci".
Taki człowiek! On ma być dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbę wyrzeczenia się odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak własna żałosna defleksja Rosji
potępiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2017-08-21 11:36:55
Autor: Lord Donate
Czy Wacu¶ wrócił?
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomo¶ci news:r08lpct8ci7ht4m8379nmg6fijrq5p0faj4ax.com...
No dobra - ale już Wacu¶ wrócił??

Tyle do zrobienia w kraju. Komisja smoleńska zagubiona jak zenek w kotłowni. Nie ma nowego paliwa na miesięcznice. Jak żyć pani premier?! Tylko nawałnice i nawałnice, a nowych teorii brak.

CL

Czy Wacu¶ wrócił?