Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?

Data: 2013-03-02 20:28:20
Autor: abc
Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewają pomyje na Wałęsę, bo powiedział
głośno to, co myśli większość Polaków, ale boi się powiedzieć.

Dopóki Wałesa pluł na PiS, dokuczał Wyszkowskiemu, itp., to był w merdiach
ałtorytetem, którego nie było wolno krytykować, bo opinia międzynarodowa, bo
symbol walki o demokrację, itd.

A teraz nagle taka Monika Olejnikówna (Wasowska)  "oburza się", na Wałęsę,
że "zhańbił" nagrodę Nobla i wraz z Biedroniem nie wiadomo na jakiej
podstawie pieprzy coś o gettach ławkowych tak, jakby to była jakaś zbrodnia.

A czymże się różni getto ławkowe i numerus clausus od gloryfikowanych przez
lewactwo parytetów?

Data: 2013-03-02 20:52:20
Autor: pluton_
Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewają pomyje na Wałęsę, bo powiedział
głośno to, co myśli większość Polaków, ale boi się powiedzieć.

Tylko wiekszosc prawdziwych Polakow. Normalni Polacy tak nie mysla.

Nullification

Data: 2013-03-02 20:49:07
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 20:52, pluton_ pisze:
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewają pomyje na Wałęsę, bo powiedział
głośno to, co myśli większość Polaków, ale boi się powiedzieć.

Tylko wiekszosc prawdziwych Polakow. Normalni Polacy tak nie mysla.

Ale ty nie jestes normalny plutek...-;)

Data: 2013-03-02 21:01:51
Autor: pluton_
Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?

> Tylko wiekszosc prawdziwych Polakow. Normalni Polacy tak nie mysla.

Ale ty nie jestes normalny plutek...-;)

Skoro nie jestem prawdziwy (poyebany), to z definicji jestem normalny.

Nullification

Data: 2013-03-02 20:58:30
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 21:01, pluton_ pisze:
[...]

Jestes jak najbardziej pojebany, czyli nienormalny...-;)

Data: 2013-03-02 22:40:49
Autor: t-1

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:513252db$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewają pomyje na Wałęsę, bo powiedział
głośno to, co myśli większość Polaków, ale boi się powiedzieć.

Podobna, bardzo rozsądna wypowiedź.
http://tinyurl.com/cng8png

Data: 2013-03-02 23:15:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomości news:kgtrl5$s9l$1pippin.nask.net.pl...

[...]

No tak. Głodnego syna można nakarmić. Trzeba tylko mocno chcieć. A może ten pan chce żeby zrobić ściepę i zamast niego, inni zajęli się karmieniem jego syna? On będzie tylko płodził? A jak spłodzi pedała?

Data: 2013-03-03 13:32:01
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-02 22:40, t-1 pisze:

[...]

idiotyczna wypowiedz.
Ci co krzycza by zajmowac sie wiekszymi problemami agituja, zeby nie zajmowac sie zadnymi. Zawsze mozna znalezc kogos kto ma gorzej.
Przecenianie prokreacji, afirmacja bezwglednego atawizmyu to juz debilizm: to tak jakby zanegowac cały rozwój ludzkosci. Lepsze jedno dziecko wychowywane w warunkach poszanowania godnosci i umozliwajacych rozwój personalny niz pięc zrodzonych w patologicznych rodzinach.

--
the_foe

Data: 2013-03-03 15:39:21
Autor: t-1

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kgvfs0$42l$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jak widać, facet przedobrzył wprowadzając wątek o głodnych dzieciach.
Jest to inny problem, a przytoczony w tej sprawie tylko daje żer wekslującym temat sępom.
Mnie wystarczą pozostałe, rzeczowe argumenty przeciwko homo-propagandzie w przestrzeni publicznej.
Zwróć uwagę, że natarczywa propaganda wywołuje reakcje obronne, przeciwne do zamierzonych przez mikrocefali.

Data: 2013-03-03 19:37:42
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-03 15:39, t-1 pisze:
Mnie wystarczą pozostałe, rzeczowe argumenty przeciwko homo-propagandzie
w przestrzeni publicznej.
Zwróć uwagę, że natarczywa propaganda wywołuje reakcje obronne,

na czym polega homopropaganda? Co oni propagują? Chyba zdajesz sobie sprawe, ze nie da sie zindoktrynować heteryka do kontaktów homoseksualnych?

przeciwne do zamierzonych przez mikrocefali.

Mam wrazenie, ze uczulenie na tzw "homopropagande" sa tylko geje "dzialajacy" wbrew swojej naturze. Podobnie jak róznej masci "prawdziwi Polacy" mają prawie zawsze egzotyczny wyglad.

--
the_foe

Data: 2013-03-02 22:55:05
Autor: matusm
[...]

Nie wiem tylko pod która budka z piwem stoi ten M. Olejnikówna.Bo własciwie to każda budka z piwem staje sie autorytetem ,jedna budka  pod Lisem to mamrotał po mamrocie ,ze  zostanie prezydentem Byle smieć wylewa pomyje jako autorytatywne poblady aby tylko nadal,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-03-03 13:21:55
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-02 20:28, abc pisze:
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewają pomyje na Wałęsę, bo powiedział
głośno to, co myśli większość Polaków, ale boi się powiedzieć.

Gdybyśmy poddali KK pod głosowanie to przestałby w Polsce istniec. Wiec lepiej nie szafuj tym argumentem tak donosnie.

--
the_foe

Data: 2013-03-03 13:37:57
Autor: abc
[...]

Masz jakiś dowód na to?

Data: 2013-03-03 13:43:25
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-03 13:37, abc pisze:
[...]

idziesz na wojne, któej nie wygrasz. Wpierw pokaz mi dowód, ze znasz myśli Polaków.

--
the_foe

Data: 2013-03-03 13:59:58
Autor: abc

http://wpolityce.pl/wydarzenia/46277-nie-homo-zwiazkom-69-proc-polakow-przeciw-malzenstwom-gejow-i-lesbijek-84-proc-przeciw-adoptowaniu-dzieci-przez-pary-homoseksualne

Data: 2013-03-03 14:03:05
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-03 13:59, abc pisze:
[...]

udajesz głupiego? Pokaz mi dowod ze wiekszosc POlaków mysli jak Walesa. Jezeli jestes wyznawca Chrystusa i siły KK to powinienes choc miec nadzieje ze 99% sie z nim nie zgadza.

--
the_foe

Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?