Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?

Data: 2013-03-02 20:52:20
Autor: pluton_
Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewaj± pomyje na Wałęsę, bo powiedział
gło¶no to, co my¶li większo¶ć Polaków, ale boi się powiedzieć.

Tylko wiekszosc prawdziwych Polakow. Normalni Polacy tak nie mysla.

Nullification

Data: 2013-03-02 20:49:07
Autor: u2
Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?
W dniu 2013-03-02 20:52, pluton_ pisze:
Od wczoraj lewackie szczekaczki wylewają pomyje na Wałęsę, bo powiedział
głośno to, co myśli większość Polaków, ale boi się powiedzieć.

Tylko wiekszosc prawdziwych Polakow. Normalni Polacy tak nie mysla.

Ale ty nie jestes normalny plutek...-;)

Data: 2013-03-02 21:01:51
Autor: pluton_
Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?

> Tylko wiekszosc prawdziwych Polakow. Normalni Polacy tak nie mysla.

Ale ty nie jestes normalny plutek...-;)

Skoro nie jestem prawdziwy (poyebany), to z definicji jestem normalny.

Nullification

Data: 2013-03-02 20:58:30
Autor: u2
W dniu 2013-03-02 21:01, pluton_ pisze:
[...]

Jestes jak najbardziej pojebany, czyli nienormalny...-;)

Czy Wałęsa przebije matkę Madzi?