Czy Was te¿ irytuje....

Data: 2010-12-13 18:31:05
Autor: kogutek
Czy Was te¿ irytuje....
...parkowanie z fasonem, zajmuj±c dwa miejsca? Mam ju¿ chyba obni¿ony prg irytacji na ten rodzaj chamstwa, to chyba dlatego ¿e z okna widzê parking pod blokiem :-). Ola³bym to, gdyby nie fakt, ¿e u nas zawsze jest deficyt miejsc parkingowych. Czasem trzeba zrobiæ dwie, trzy rundki ¿eby wieczorem postawiæ auto. Ostatnio mistrzostwem ¶wiata okaza³a siê paniusia, ktra mietkiem zajê³a... trzy miejsca! No ¿esz k...., to trzeba siê naprawdê postaraæ i przycelowaæ ;-))). Postawi³a wzd³u¿ trzech miejsc, wje¿d¿aj±c w nie na wstecznym, rwnolegle do ulicy (parking jest prostopad³y). Magikw stawiaj±cych po skosie na dwch miejscach nawet nie wymieniam, bo to norma. Jeszcze trochê i zacznê robiæ zdjêcia i ku pokrzepieniu serc zamieszczaæ tutaj...
Swoj± drog± uwa¿am, ¿e za takie co¶ powinien byæ normalny mandat i punkty karne. Mo¿e kto¶ by straci³ PJ, bo skoro nie potrafi auta zaparkowaæ to zapewne je¼dziæ te¿ nie umie. Mwiê o przypadkach ewidentnych, kiedy widaæ od razu ¿e magik wjecha³ na skos, zaj±³ dwa miejsca i nawet mu siê nie chcia³o wyprostowaæ...

-- Pozdrawiam
RJ
Syn znalazl z necie nalepke. Ladny rysunek i duzymi literami napis " dostales
karnego ..uja za zle parkowanie". Wydrukowal i klei z tylu obok tablicy
rejestracyjnej pacjenta. Inicjatywa mi sie podoba. --

Data: 2010-12-13 18:37:41
Autor: Lewis
Czy Was te¿ irytuje....
W dniu 2010-12-13 18:31, kogutek pisze:

Syn znalazl z necie nalepke. Ladny rysunek i duzymi literami napis " dostales
karnego ..uja za zle parkowanie". Wydrukowal i klei z tylu obok tablicy
rejestracyjnej pacjenta. Inicjatywa mi sie podoba.

Karny kut*s za **ujowe parkowanie ;) Też mam wydrukowany plik tych wlepek :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-12-13 20:33:25
Autor: Karolek
Czy Was te¿ irytuje....
W dniu 2010-12-13 18:37, Lewis pisze:
[...]

O, widze, ze ten karny... to juz ogolnopolski :P

--
Karolek

Data: 2010-12-13 18:42:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy Was te¿ irytuje....
[...]

Tylko realizacja jakaś taka ..ujowa. To, odpowiednio duże, klei się na przedniej szybie, na wysokości wzroku kierowcy. Do tego, naklejka powinna być z papieru/folii, z których robi się plomby gwarancyjne. Wtedy zerwanie tego mocno podnosi ciśnienie, bo cholerstwo schodzi jedynie kawałeczkami po 1mm².

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-13 18:58:47
Autor: J_K_K
Czy Was te¿ irytuje....
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ie5lu7$n5p$1news.dialog.net.pl...
powinna być z papieru/folii, z których robi się plomby gwarancyjne. Wtedy zerwanie tego mocno podnosi ciśnienie, bo cholerstwo schodzi jedynie kawałeczkami po 1mm².

Wszystko ładnie, pięknie,
tylko jak stwierdzicie kto pierwszy źle zaparkował ?

Pierwszy parkuje jak fleja, drugi staje obok niego,
bo inaczej nie może (czyli np. z linią między kołami),
ten pierwszy odjeżdża, nr 2 zostaje jako ten co nie umie zaparkować ?

Lepiej lepić naklejki w ewidentnych przypadkach - na miejscu dla inwalidów,
na zakazie, pod samymi drzwiami marketu, itp.

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-13 13:06:52
Autor: Pszemol
Czy Was te¿ irytuje....
"J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote in message news:ie5msi$r7g$1speranza.aioe.org...
[...]

Taki to niestety ból samosądów i orzekania winy bez wysłuchania
podejrzanego. Łatwo jest linczować publicznie, gorzej dociec prawdy.

Data: 2010-12-14 11:51:39
Autor: Robert_J
Czy Was te¿ irytuje....
[...]

Dlatego napisałem że w ewidentnych przypadkach :-). Czyli parking masz prostopadły do jezdni a Franek staje pod skosem i zajmuje dwa miejsca, na dodatek jeszcze jak mu zwrócisz uwagę to zbluzga...

Data: 2010-12-14 12:18:56
Autor: J_K_K
Czy Was te¿ irytuje....
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ie7i82$slp$1news.onet.pl...
[...]

Tyle, że dalej nie wiesz, czy Franek zaparkował np. pomiędzy
już stojącymi krzywo dwoma samochodami,
które potem odjechały.

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-14 13:09:31
Autor: Ghost
Czy Was te¿ irytuje....

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:ie7jqu$6vt$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak bluzga to raczej jego wlasna inicjatywa.

Data: 2010-12-15 16:18:56
Autor: Mikołaj Tutak
Czy Was te¿ irytuje....
W dniu 2010-12-14 12:18, J_K_K pisze:
[...]

Jak stoi 1/2 samochodu od latarni albo od śmietnika? Ewentualnie stoi na drodze na. tzw. przylepkę (w miejscu w którym nie powinien już parkować)?! Jak zostawia < 1m chodnika do przejścia?

       Mikołaj

Data: 2010-12-16 15:08:34
Autor: Robson
Czy Was te¿ irytuje....
Wszystko adnie, piknie,
tylko jak stwierdzicie kto pierwszy le zaparkowa ?

Czesto nie ma takiego problemu:

http://robson6805.wrzuta.pl/obraz/008KkWJXGzP/imag0069

Data: 2010-12-16 16:04:22
Autor: Mikoaj Tutak
Czy Was te¿ irytuje....
W dniu 2010-12-16 15:08, Robson pisze:
Wszystko adnie, piknie,
tylko jak stwierdzicie kto pierwszy le zaparkowa ?

Czesto nie ma takiego problemu:

http://robson6805.wrzuta.pl/obraz/008KkWJXGzP/imag0069

Nie znasz si. Tam stay wczeniej dwa motocykle, ale ju odjechay ;)

       Mikoaj

Data: 2010-12-14 10:31:54
Autor: niusy.pl
Czy Was te¿ irytuje....

[...]

Tak się zastanawiam ile Wam jeszcze szczęścia na takie wybryki zostało...

Data: 2010-12-13 19:03:07
Autor: jerry
Czy Was te¿ irytuje....
Uytkownik "kogutek" napisa w wiadomoci news:0edf.000001e4.4d065859newsgate.onet.pl...
Syn znalazl z necie nalepke. Ladny rysunek i duzymi literami napis " dostales
karnego ..uja za zle parkowanie". Wydrukowal i klei z tylu obok tablicy
rejestracyjnej pacjenta. Inicjatywa mi sie podoba.

ja sobie przygotowaem pdfa, http://w689.wrzuta.pl/plik/19VjApl1Ifg/parkingowo
wydruk tn na 8 kawakw i za wycieraczk lew, praw, tyln, w szczelin lusterka

Data: 2010-12-14 01:25:43
Autor: kogutek
Czy Was te¿ irytuje....
U&#191;ytkownik "kogutek" napisa&#179; w wiadomo&#182;ci
> [...]
> karnego ..uja za zle parkowanie". Wydrukowal i klei z tylu obok tablicy
wydruk tn&#234; na 8 kawa&#179;kw i za wycieraczk&#234; lew&#177;, praw&#177;, tyln&#177;, w szczelin&#234; lusterka

z tylu pzy tablicy lepiej. jest szansa ze nie zauwazy i sie przejedzie z takim
stygmatem po miescie. --

Czy Was te¿ irytuje....