Czy Was też irytuje....

Data: 2010-12-14 09:00:47
Autor: Artur\(m\)
Czy Was też irytuje....

Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ie5h2q$1qv$1news.onet.pl...
...parkowanie z fasonem, zajmując dwa miejsca? Mam już chyba obniżony próg irytacji na ten rodzaj chamstwa, to chyba dlatego że z okna widzę parking pod blokiem :-). Olałbym to, gdyby nie fakt, że u nas zawsze jest deficyt miejsc parkingowych.

A gdzie jest?

Czasem trzeba zrobić dwie, trzy rundki żeby
wieczorem postawić auto. Ostatnio mistrzostwem świata okazała się paniusia, która mietkiem zajęła... trzy miejsca!

Nie wiem dlaczego, ale spodziewałem się kobiety...
Sam widziałem przypadek zatarasowania drogi przez zaparkowanie
 w taki sposób, że samochody musiały jechać po chodniku,
żeby owe auto  ominąć. Nawet poczekałem (5min) kto tak zaparkował.
Nie omyliłem się - blondynka. Na moją  uwagę zareagowałea
z naturalnym blondyńskim uśmiechem - "Ja tylko na chwilkę"

Czy Was też irytuje....