Czy Wisła ma szanse z Twente ?

Data: 2011-12-01 23:14:46
Autor: ZAQ
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
mysle ze juz troche pozno na awans, ale czy można liczyć na cud albo chociaż jakie¶ nadzieje ?
ja sam nie wiem i po odejsciu Maaskanta druzyna jakby sie odczarowała.

Data: 2011-12-01 23:28:58
Autor: Pablo
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-01 23:14, ZAQ pisze:
mysle ze juz troche pozno na awans, ale czy można liczyć na cud albo
chociaż jakie¶ nadzieje ?

Zabrzmiało to jak " Panie Doktorze, czy jest nadzieja?" :)
Nadzieja ponoć umiera ostatnia :)
W końcu nie tak dawno Wisła i Barcelonę 1:0 ograła, gdy ta miała już awans w kieszeni :)

ja sam nie wiem i po odejsciu Maaskanta druzyna jakby sie odczarowała.

Sił nadprzyrodzonych to ja bym w to nie mieszał.

Data: 2011-12-13 21:04:38
Autor: JadryĹ›
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-01 23:14, ZAQ pisze:
mysle ze juz troche pozno na awans, ale czy można liczyć na cud albo chociaż jakieś nadzieje ?
ja sam nie wiem i po odejsciu Maaskanta druzyna jakby sie odczarowała.

Nie tylko ma szansÄ™, ale dla mnie jest faworytem tego meczu. Niestety bez szansy na awans.

Data: 2011-12-13 22:20:22
Autor: danpe_
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
Dnia Tue, 13 Dec 2011 21:04:38 +0100, Jadry¶ napisał(a):

W dniu 2011-12-01 23:14, ZAQ pisze:
mysle ze juz troche pozno na awans, ale czy można liczyć na cud albo chociaż jakie¶ nadzieje ?
ja sam nie wiem i po odejsciu Maaskanta druzyna jakby sie odczarowała.

Nie tylko ma szansę, ale dla mnie jest faworytem tego meczu. Niestety bez szansy na awans.

Z obrona w szczatkowej formie i pudlujacym Dudu?
No zobaczymy, w koncu ide na mecz wiec wolalbym wygrana, choc niestety
pyrrusowa.
Lepiej bylo z Polonia wygrac.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-12-13 23:31:35
Autor: JadryĹ›
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-13 22:20, danpe_ pisze:
Dnia Tue, 13 Dec 2011 21:04:38 +0100, Jadryś napisał(a):

W dniu 2011-12-01 23:14, ZAQ pisze:
mysle ze juz troche pozno na awans, ale czy można liczyć na cud albo
chociaĹĽ jakieĹ› nadzieje ?
[...]

To tylko taka kalkulacja na zimno. -  Dla HolendrĂłw ten mecz to praktycznie sparing a dla WisĹ‚y poĹĽegnanie pucharĂłw z twarzÄ….. Jednym sĹ‚owem - ja stawiam jedynkÄ™.
Pal tam licho mecz z Polonią, Gdyby wygrali ten pierwszy mecz z Odense to mielibyśmy w tym ostatnim meczu emocji tyle samo co w zeszłorocznym meczu Kolejorza z Juve.

Data: 2011-12-13 22:38:28
Autor: AJK
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
13-12-2011, 21:04, Jadry¶ napisał:

[...]

Chłopie, z tak optymistycznym podej¶ciem powiniene¶ skre¶lać w totka
tylko trzy cyfry zamiast sze¶ciu, ale wci±ż liczyć na główn± wygran± :-)

--
AJK

Data: 2011-12-13 23:31:10
Autor: JadryĹ›
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-13 22:38, AJK pisze:
13-12-2011, 21:04, Jadryś napisał:

[...]
Chłopie, z tak optymistycznym podejściem powinieneś skreślać w totka
tylko trzy cyfry zamiast sześciu, ale wciąż liczyć na główną wygraną :-)

W typowaniu pojedynczych meczów idzie mi całkiem nieźle. Trzeba brać pod uwagę także rangę meczu dla poszczególnych drużyn.

Data: 2011-12-14 00:04:46
Autor: AJK
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
13-12-2011, 23:31, Jadry¶ napisał:

[...]

W typowaniu pojedynczych meczów idzie mi całkiem nieĽle. Trzeba brać
pod uwagę także rangę meczu dla poszczególnych drużyn.

Także, oczywi¶cie. Ale i tak... ranga to ile - 10%? 20% A poziom
sportowy, kadra, kontuzje...
Równe szasne - to jeszcze ewentualnie bym przyj±ł, nadzieję (o, tak±
malu¶k±, tutaj) mam, ale "faworyt"? Zazdroszczę optymizmu. --
AJK

Data: 2011-12-14 11:34:56
Autor: JadryĹ›
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-14 00:04, AJK pisze:
13-12-2011, 23:31, Jadryś napisał:

mysle ze juz troche pozno na awans, ale czy można liczyć na cud
albo chociaĹĽ jakieĹ› nadzieje ?
[...]

pod uwagÄ™ takĹĽe rangÄ™ meczu dla poszczegĂłlnych druĹĽyn.
Także, oczywiście. Ale i tak... ranga to ile - 10%? 20% A poziom
sportowy, kadra, kontuzje...
RĂłwne szasne - to jeszcze ewentualnie bym przyjÄ…Ĺ‚, nadziejÄ™ (o, takÄ…
maluśką, tutaj) mam, ale "faworyt"? Zazdroszczę optymizmu.

Niewiele czasu pozostało żebyś się przekonał że to ja mam rację, że to nie zwykły optymizm a realia. 8-)

Data: 2011-12-15 00:24:21
Autor: AJK
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
14-12-2011, 11:34, Jadry¶ napisał:

[...]

Niewiele czasu pozostało żeby¶ się przekonał że to ja mam rację, że to
nie zwykły optymizm a realia. 8-)

Byłem, widziałem, japa mi się ¶mieje i godzę się na 70-30 na Twoj±
korzy¶ć :-)
Bo Wisła mogła to wygrać, ale mogła też i zremisować spokojnie (to, co
się działo w obronie...) --
AJK

Data: 2011-12-15 00:30:26
Autor: danpe_
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
Dnia Thu, 15 Dec 2011 00:24:21 +0100, AJK napisał(a):

[...]

ale jaja , gosc jest prorokiem.
Siadla gra jak wszedl Malecki - nie wiem czy to przypadek, czy fakt, ze
gosc z klepki nie gra.

Obrona slabo, choc Nunez mnie pozytywnie zaskoczyl.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-12-15 21:36:14
Autor: JadryĹ›
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-15 00:24, AJK pisze:

[...]
Byłem, widziałem, japa mi się śmieje i godzę się na 70-30 na Twoją
korzyść :-)
Bo Wisła mogła to wygrać, ale mogła też i zremisować spokojnie (to, co
się działo w obronie...)

Przyznam że mi też szczena opadła gdy usłuszałem wynik z Londynu.. No kto by się spodziewał awansu.. Gratulacje dla Wisły i jej 12-tego zawodnika - kibiców! Jak się Wam nie trafi jakiś Bakero to możecie jeszcze powalczyć..

Data: 2011-12-15 23:17:39
Autor: AJK
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
15-12-2011, 21:36, Jadry¶ napisał:

[...]

Przyznam że mi też szczena opadła gdy usłuszałem wynik z Londynu.. No kto by się spodziewał awansu.. Gratulacje dla Wisły i jej 12-tego zawodnika - kibiców! Jak się Wam nie trafi jaki¶ Bakero to możecie jeszcze powalczyć..

Podobno s± plany ¶ci±gnięcia Pavela Vrby, który wprowadził do LM
Victorię Pilzno. No, super... A taki Hapal wprowadził do LM Żylinę i co?
I rozbił się o Zagłębie Lubin, w którym skład miał naprawdę bardzo
przyzwoity, ale wyniki tragiczne. Kurde, w tym klubie nigdy niczego się nie naucz± :-/

Nie, nie o Zagłębiu mówię :-)

--
AJK

Data: 2011-12-16 17:41:21
Autor: maciej
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-15 23:17, AJK pisze:

A taki Hapal wprowadził do LM Żylinę i co?
I rozbił się o Zagłębie Lubin

Moment, moment, go¶ć dopiero ZACZYNA.

w którym skład miał naprawdę bardzo
przyzwoity

Widziałe¶ jakie sytuacja marnuje Sernas? On nie jest przyzwoity, on nawet nie prezentuje poziomu z jakiej¶ amatorskiej ligi szóstek. Pawłowski? 10 lat jedzie już na opinii "bardzo utalentowany", bo to, co pokazuje na boisku nie uprawnia go nawet do wpisania w rubrykę zawód słowa "piłkarz". I tak można by jeszcze pewnie kilku kolejnych "przyzwoitych" znaleĽć.

Podasz (lub kto¶ inny) setki przykładów, gdy przychodzi trener i od razu poprawia wyniki. Ale moim zdaniem rzecz się sprowadza do dwóch przypadków:
a) w drużynie problemem jest trener - wtedy rzeczywi¶cie przyj¶cie nowego może odmienić sytuację z dnia na dzień i wyniki natychmiastowo skacz± w górę
b) w drużynie problemem s± piłkarze - i wtedy żaden trener z dnia na dzień nic nie zrobi, potrzeba co najmniej jednego (a czasami i dwóch pewnie) okienek transferowych na zmiany.

Która opcja jest w Lubinie (a może obie po trochę)? Zobaczymy, czy na wiosnę po zmianach Hapala co¶ się u nich poprawi.

Data: 2011-12-16 20:41:55
Autor: AJK
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
16-12-2011  o godz. 17:41 maciej napisał:

A taki Hapal wprowadził do LM Żylinę i co?
I rozbił się o Zagłębie Lubin

Moment, moment, go¶ć dopiero ZACZYNA.

Jest od paĽdziernika. I dokładnie to samo będzie można powiedzieć o
Vrbie, je¶li w lutym dostanie baty: "Och, on tylko zaczyna, zaledwie dwa
miesi±ce, cóż on mógł zrobić".

[...]

Bez jaj. Widziałem też, jakie sytuacje Sernas potrafił wykorzystywać,
widziałem, co potrafi Pawłowski. Ale widziałem też jak obaj ostatnio
zaczęli cofać się w rozwoju, widziałem jak Reina i Horvath z pary
solidnych ligowych stoperów zamieniaj± się w klony Jaliensa, jak Abwo,
który w zeszłym sezonie był takim małym objawieniem, w tym potrafił
wykonać jedno celne podanie na trzy mecze. A jeszcze Małkowski... Ale dla równowagi można by napisać o WoĽniaku, o Rakowskim, o Rymianiaku
(ale tylko w co trzecim meczu :-))
Moim zdaniem ma/miało skład na spokojny ¶rodek tabeli, a nawet na co¶
wyżej.
[...]

No i dokładnie o to mi chodziło, kiedy pisałem o pomy¶le zatrudnienia
Vrby (a Hapal był tylko argumentem). Przy czym w Wi¶le nie występuje
obecnie a), a nawet  b) byłoby dyskusyjne (przynajmniej do końca sezonu).

--
AJK

Data: 2011-12-15 14:26:36
Autor: ZAQ
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
HAHA! ale jaja, pomodliłem się 20min przed koncem spotkania Fulham by był remis i co ?! :D

Data: 2011-12-15 18:51:08
Autor: 2late
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
On 15/12/2011 1:26 PM, ZAQ wrote:
HAHA! ale jaja, pomodliłem się 20min przed koncem spotkania Fulham by był
remis i co ?! :D

Ale zdrowas mario tez bylo czy tylko ojcze nasz?
;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org     www.occupywallst.org

Data: 2011-12-15 19:58:49
Autor: Fedor
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
W dniu 2011-12-15 19:51, 2late pisze:
On 15/12/2011 1:26 PM, ZAQ wrote:
HAHA! ale jaja, pomodliłem się 20min przed koncem spotkania Fulham by był
remis i co ?! :D

Ale zdrowas mario tez bylo czy tylko ojcze nasz?

Raczej "Sluchaj Jezu jak Cie blaga lud"

Data: 2011-12-15 21:02:38
Autor: 2late
Czy Wisła ma szanse z Twente ?
On 15/12/2011 1:26 PM, ZAQ wrote:
HAHA! ale jaja, pomodliłem się 20min przed koncem spotkania Fulham by był
remis i co ?! :D

Ale zdrowas mario tez bylo czy tylko ojcze nasz?

Raczej "Sluchaj Jezu jak Cie blaga lud"

Akurat Jezusa nie ma co blagac, krol jest po naszej stronie.
;)