Data: 2009-03-22 18:53:24 | |
Autor: Zbyszek | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Dawno temu miałem Canal+ . Wszystko było cacy przez dobre dwa lata .
Jak zrezygnowałem i poślubiłen Cyfrowy polsat to C+ przypomniało sobie o jakis niezapłaconych rachunkach na 39 zł i po doliczeniu różnych odsetek kosztów manipulacyjnych i innych pierdoł za pośrednictwem Kruka zażądali zwrotu prawie 600 zł . Zapłaciłem aby mieć święty spokój . PC też mi się znudził i zbratałem się z "n" - no i pomimo , że TRZY razy upewniałem się czy napewno mam czyste konto , po roku od rozwiązania umowy CP przysłało mi upomnienie do zapłaty 38 zł . Niby suma niewielka , ale po wielokrotnych próbach dodzwonienia się do blondynek z infolini dowiedziałem się , że na ich komputerach niema żadnej zaległości . Gdy wysłałem pismo do Polsatu , to otrzymałem odpowiedź , że jestem im winien za dodatkowy miesiąc , w którym już nie oglądałem CP , ale oni go nie wyłączyli w związku z czym mi go naliczyli i jak nie zapłacę , to już bez żadnych Kruków pozwą mnie do sądu i zażądają nie wiadomo czego , ale chyba dożywocia , bo kara śmierci w Polsce nie obowiązuje . Teraz mam w "n" i HBO i FilmBox , ale mimo , że wszystkie filmy już widziałem conajmniej dwa razy , a nowych i tak nie ma , to boję się rozwiązać umowę , bo też okaże się , że coś tam niedopłaciłem i skończę w więzieniu . Zbyszek |
|
Data: 2009-03-22 19:35:38 | |
Autor: pawell32 | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Zbyszek pisze:
Dawno temu miałem Canal+ . Wszystko było cacy przez dobre dwa lata . idziesz z pismem do punktu, potwierdzają Ci nadanie razem z treścią i masz wszystko gdzieś. pawell |
|
Data: 2009-03-22 19:59:06 | |
Autor: Big Jack | |
Czy Wy też tak macie ? | |
W wiadomości:
news://news-archive.icm.edu.pl/gq5u2e$2gd$1@atlantis.news.neostrada.pl użytkownik *Zbyszek* napisał(a): PC też mi Pozwól im na tę odrobinę śmieszności. Niech Cię pozywają :) BTW, stawiaj przecinki nie poprzedzając ich spacjami, bo się tego czytać nie da. -- Big Jack ////// ( o o) GG: *660675* -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2009-03-22 19:59:30 | |
Autor: *piotr'ek* | |
Czy Wy też tak macie ? | |
za pośrednictwem Kruka zażądali Egh... a tyle tu było o Kruku, a Ty dałeś się wyjajcyć. Gdy wysłałem pismo do Polsatu , Nie oglądałeś bo umowa wygasła, czy też nie chciałeś oglądać bo to różnica jest wielka. Niewyłączenie sygnału pomimo wygaśnięcia umowy to ich problem, a nie Twój. Teraz mam w "n" i HBO i FilmBox , ale mimo , że wszystkie filmy już widziałem www.n.pl - sprawdzasz saldo i po sprawie. Zresztą w eNce też jest ciekawie. Ja np. już drugi miesiąc mam darmowe VOD, a za VOD nie płacę. Nie zdziw się też jak w eNce HBO wyłączą Ci tydzień po terminie - oczywiście dopłaty nie będzie. *piotr'ek* |
|
Data: 2009-03-22 21:00:39 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Zbyszek wrote:
Dawno temu miałem Canal+ . Wszystko było cacy przez dobre dwa lata . a co listem poleconym ci przyslali? |
|
Data: 2009-03-23 07:39:51 | |
Autor: nom | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Ja nie mam C+ ani Cyfrowego Polsatu, ale kumpel wypowiedział umowę z CP i na 100% dostali list polecony, bo pani dzwoniła i pytała się o przyczyny zerwania umowy. Dlatego kumpel bardzo się z dziwnił jak po 3 miesiącach (tyle wynosi okres wypowiedzenia umowy) dostał kolejną fakturkę. :-) Zadzwonił i okazało się, że nie dostali jego wypowiedzenia (niestety kumpel nie miał zwrotki potwierdzającej odbiór pisma, bo wysłał zwykłym poleconym). Więc znowy wysłał z potwierdzeniem zwrotnym i płacił jeszcze 3-miesiące. Tym razem kazał wykasować jego dane osobowe z bazy CP. Jakie było jego zdziwienie jak niedawno dostał od CP materiały marketingowe na jego adres. :D |
|
Data: 2009-03-23 09:13:49 | |
Autor: *piotr'ek* | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Zadzwonił i okazało się, że nie dostali jego wypowiedzenia (niestety kumpel nie miał zwrotki potwierdzającej odbiór pisma, bo wysłał zwykłym poleconym). To na poczcie można się dowiedzieć kto i kiedy w/w pismo odebrał o czym informujemy CP i tym samym zamykamy sprawę... no ale skoro lubi płacić. *piotr'ek* |
|
Data: 2009-03-23 10:09:51 | |
Autor: Cavallino | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq7gcg$983$1inews.gazeta.pl...
Zadzwonił i okazało się, że nie dostali jego wypowiedzenia (niestety kumpel nie miał zwrotki potwierdzającej odbiór pisma, bo wysłał zwykłym poleconym). Dokładniej to złożyć reklamację listu poleconego, wtedy poczta sama sprawdzi i zapoda to w odpowiedzi. o czym informujemy CP i tym samym zamykamy sprawę... no ale skoro lubi płacić. Ludzie są naprawdę dziwni.... |
|
Data: 2009-03-23 13:51:31 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Czy Wy też tak macie ? | |
Cavallino wrote:
Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr_ekntowykasuj@gazeta.pl> napisał w lubią być dymani. mnie sie udało zerwać umowę z C+ bez wypowiedzenia, po tym jak mi podnieśli opłatę po 3 miesiącach (dawno to było) oświadczyłem ze handlowiec gwarantował mi stałość ceny przez 12 miesięcy. popyskowali popyskowali ale umowę rozwiązali. |
|