Czy Wy też tak macie ?

Data: 2009-03-22 19:59:30
Autor: *piotr'ek*
Czy Wy też tak macie ?
za pośrednictwem Kruka zażądali
zwrotu prawie 600 zł  . Zapłaciłem aby mieć święty spokój .

Egh... a tyle tu było o Kruku, a Ty dałeś się wyjajcyć.

Gdy wysłałem pismo do Polsatu ,
to otrzymałem odpowiedź , że jestem im winien za dodatkowy miesiąc , w którym
już nie oglądałem CP , ale oni go nie wyłączyli w związku z czym mi go naliczyli

Nie oglądałeś bo umowa wygasła, czy też nie chciałeś oglądać bo to różnica jest wielka. Niewyłączenie sygnału pomimo wygaśnięcia umowy to ich problem, a nie Twój.

Teraz mam w "n" i HBO i FilmBox , ale mimo , że wszystkie filmy już widziałem
conajmniej dwa razy , a nowych i tak nie ma , to boję się rozwiązać umowę , bo
też okaże się , że coś tam niedopłaciłem i skończę w więzieniu .

www.n.pl - sprawdzasz saldo i po sprawie. Zresztą w eNce też jest ciekawie. Ja np. już drugi miesiąc mam darmowe VOD, a za VOD nie płacę. Nie zdziw się też jak w eNce HBO wyłączą Ci tydzień po terminie - oczywiście dopłaty nie będzie.

*piotr'ek*

Czy Wy też tak macie ?