Czy Wy tez tak macie?

Data: 2009-08-05 11:48:28
Autor: Kacper Perschke
Czy Wy tez tak macie?
Dnia 30.07.2009 raviz <ravizUSUNTO@vp.pl> napisał:
[...]
Wymienilem caly naped na SLXa, po wyregulowaniu wszystko chodzi ok.
Jedyne co mnie troche denerwuje to rodzaj "terkotania" na srodkowej tarczy z przodu i 3-4 z tylu liczac od kola.

Dokładnie ten sam objaw. Czyste Deore.

[...] Nie jest to zle wyregulowana przerzutka. Czy jest to normalne?

Nie wiem.

Pozdrawiam.
Kacper

Data: 2009-08-05 12:59:15
Autor: cynamoon
Czy Wy tez tak macie?
> [...]
> Jedyne co mnie troche denerwuje to rodzaj "terkotania" na srodkowej > tarczy z przodu i 3-4 z tylu liczac od kola.

ja mam deore XT z lat 90-tych i ona nigdzie nie "terkocze" działa elegancko, mimo że kółeczek oryginalnych dawno już nie ma.
Marek

Data: 2009-08-05 15:07:47
Autor: raviz
Czy Wy tez tak macie?

ja mam deore XT z lat 90-tych i ona nigdzie nie "terkocze" działa elegancko, mimo że kółeczek oryginalnych dawno już nie ma.
Marek

Wsluchiwalem sie co moze tak terkotac i to chyba wlasnie koleczka.
Wydaje mi sie, ze kat lancuch w polaczeniu z tymi biegami moze powodowac taki dzwiek. Zastanawiam sie nad przerzuceniem podkladki suportowej na druga strone, dzieki temu bylby inny kat i moze problem by zniknal.

Czy Wy tez tak macie?