Czy Xonar DX/XD podzieli sygnał auxiliary na 5.1? SB Audigy SE nie dzieli...

Data: 2010-11-07 19:17:57
Autor: Harry
Czy Xonar DX/XD podzieli sygnał auxiliary na 5.1? SB Audigy SE nie dzieli...
Witam serdecznie,

Od pewnego czasu nurtuje mnie pewien problem i dzieląc się nim z Wami, mam nadzieję, że użytkownicy Xonara DX/XD mi pomogą.

Na systemie XP SP3 miałem sobie SB 5.1, który potrafił za pomocą funkcji CMSS sygnał stereo z karty TV (aux), podzielić na 5.1. Przesiadłem się na Audigy SE - teraz niby nowsza i lepsza dźwiękówka tego nie potrafi. Wszystko co idzie przez linię "wave" dzieli spokojnie na 5.1, ale wszystko ze złącza "auxiliary" zostawia tylko na 3.1 i nie obsługuje tyłów. Interesuje mnie, czy DX/XD to podzieli, czy w tym przypadku też ten problem wystąpi i będę żałował zakupu? Będę wdzięczny za krótką podpowiedź.

Pozdrawiam

- Harry.

Czy Xonar DX/XD podzieli sygnał auxiliary na 5.1? SB Audigy SE nie dzieli...