Czy Yoda był Żydem? Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna - YouTube

Data: 2017-10-30 10:08:46
Autor: jacekbialy80
Czy Yoda był Żydem? Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna - YouTube
NIESŁYCHANE !

Wyobraźmy sobie, że Luc Skywalker to Pawko Morozow, który zdradził swego ojca - Dartha Vadera. Han Solo to lumpen-proletariusz, a rycerze Yedi to bezpieka rządząca zza kulis:

https://m.youtube.com/#/watch? v=bYRYHLUNEs4 https://youtube.com/#/watch?v= bYRYHLUNEs4

Oczywiście sam Vader to żołnierz wyklęty, któremu Holywoodzcy scenarzyści dorobili gębę faszysty:

https://m.youtube.com/#/watch? v=9sMGgEi1gVM https://youtube.com/#/watch?v= 9sMGgEi1gVM

Z owej gry skojarzeń wynika, że w Hollywood musieli prowadzić pogłębione studia nad meandrami wczesnego peerelu tudzież nad jeszcze wcześniejszymi historiami epoki stalinowskiej.

Wygląda na to, że znany reżyser wypowiedział prawdziwą Gwiezdną Wojnę galaktycznym lemingom.

Data: 2017-10-30 10:28:54
Autor: jacekbialy80
Czy Yoda był Żydem? Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna - YouTube
Widziałem u kodomitów plakaty, na których prezes Rzepliński figurował jako polskie wcielenie mistrza Yody broniące jasnej strony mocy, czyli ładu stworzonego przez 'ludzi honoru'. Dla nich renegat Vader to rzeczywiście byłby ktoś taki jak Kukliński. Różnią się oceny moralne, ten sam jest schemat filmowych skojarzeń, skądinąd z d... wzięty.

Data: 2017-10-30 10:53:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 30 października 2017 18:28:55 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

No ale ktoś zauważył, że ta Galaktyczna Republika chociaż z wierzchu sympatyczna
jak UE ok. 10 lat temu - jest groźna z tego samego powodu co Weimarska - przez
to, co po niej nieuchronnie następuje. Od siebie dodam komentarz, że determinizm
współzależnego powstawania jest bezlitosny.

Data: 2017-10-30 19:32:16
Autor: u2
W dniu 30.10.2017 o 18:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

po tym jak Księżniczka Leia umarła z przedawkowania, nie wiadomo gdzie jest jasna strona mocy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-10-30 11:40:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 30 października 2017 19:32:50 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> współzależnego powstawania jest bezlitosny.

po tym jak Księżniczka Leia umarła z przedawkowania, nie wiadomo gdzie jest jasna strona mocy:)

Moc nie ma stron. Moc po prostu jest.
Ciemna czy jasna - wynika z ograniczonej, dualistycznej percepcji.
Yin i Yang są nierozłącznymi częściami Wielkiego Szczytu.

Data: 2017-10-30 19:45:25
Autor: u2
W dniu 30.10.2017 o 19:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ale ale, ciemne włosy Lei wskazują po której była stronie:)

Data: 2017-10-30 20:30:57
Autor: andal

napisał:
> [...]

Ciemna czy jasna - wynika z ograniczonej, dualistycznej percepcji.
Yin i Yang są nierozłącznymi częściami Wielkiego Szczytu.

a mowiles ze nie szczytujesz

buddysta i pozadanie szczytu ?

znowu krecisz jak kon pod gorke

Data: 2017-10-30 18:00:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 30 października 2017 21:31:00 UTC+1 użytkownik an...@fake.org napisał:
> [...]

> Ciemna czy jasna - wynika z ograniczonej, dualistycznej percepcji.
> Yin i Yang są nierozłącznymi częściami Wielkiego Szczytu.

Czego nie kaman?
Wielki Szczyt (Tai Chi) jest pojęciem pochodzenia taoistycznego, ale również
po sąsiedzku używanym jako zapożyczenie w buddyzmie zen.

Data: 2017-10-31 02:03:55
Autor: jacekbialy80
Czy Yoda był Żydem? Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna - YouTube
Panie Jakubie, ja pana bardzo proszę, żeby pan się nie kłócił z u2.
Jacek

Data: 2017-10-30 22:07:16
Autor: u2
W dniu 30.10.2017 o 21:30, andal@fake.org pisze:
buddysta i pozadanie szczytu ?

widać srałku nie wiesz o co kaman w buddyzmie, chodzi o zdobycie szczytu:)

Data: 2017-10-30 15:50:52
Autor: jacekbialy80
Czy Yoda był Żydem? Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna - YouTube
Galaktyczna Republika to nie EU. To USG, czyli galaktyczna przyszłość USA ;-))

Data: 2017-10-30 19:02:57
Autor: pinokio
W dniu 30.10.2017 o 18:08, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Oczywiście sam Vader to żołnierz wyklęty, któremu Holywoodzcy scenarzyści dorobili gębę faszysty:

I w ostatniej chwili zdradza Ciemną Stronę

Czy Yoda był Żydem? Analiza Gwiezdnych Wojen w wykonaniu Grzegorza Brauna - YouTube