Czy YouTube jest żydowskie?

Data: 2009-11-23 17:49:06
Autor: boukun
Czy YouTube jest żydowskie?
Założyli na moje komentarze boota dziady. Nawet poprzez system Debiana i togoż przeglądarki internetowe jak fefhe... coś tam i iceweasel, nie mogę od momemtu, jak wysłałem ten film http://www.youtube.com/watch?v=DsqusE7GiqM&feature=channel zamieszczać z mojego konta, jako Jarosław Niedźwiecki na YouTube komentarzy. A to wszystko po wysłaniu tego ostatniego komentarza do tegoż mojego klipu:

"Dokładnie ostatnie dwa zdania zawierają zamierzony przekaz. Bo widzisz, ja jako wręcz osoba publiczna nie mam nic do ukrycia, a link z filmikiem zapodałem na grupę pl.soc.polityka, gdzie wszyscy mnie znają jako boukun."

To był mój ostatni komentarz, jaki mogłem jako Jarosław Niedźwiecki zamieścić na YouTubie. Po tym komentarzu i po ostatnim klibie o hańbie Michnika http://www.youtube.com/watch?v=lCyCZnn3g0I&feature=channel nie mogę już publikować na YouTubie z mojego konta komentarzy. Czy ja jestem aż taki niebezpieczny, czy może chroną mnie przed samym sobą?

boukun

Czy YouTube jest żydowskie?