Czy Youtube ssie (w tle)?

Data: 2015-11-02 11:35:19
Autor: radekp@konto.pl
Czy Youtube ssie (w tle)?
Ostatnie (tzn. chyba od miesięcy :) ) coś mi żarło transfer w telefonie i
dziennie miałem do 50MB. Dodam, że niczego specjalnego nie używałem (poczta,
miniopera itp. drobnostki), ot normalnie to parę MB/dzień.

Bliższe przyjrzenie się wykazało, że 90% ruchu generuje proces android.media,
który ma odpowiadać m.in. za strumieniowanie youtube.
Zamroziłem więc youtube i dziś zużycie już wyraźnie spadło do 3MB.

I tu pytanie -- czy youtube coś tam sobie ssie w tle? Od zawsze był na
telefonie i nie było problemu, we wrześniu dostałem aktualizację do wersji
5.2.27 i coś koło tego zaczął się problem.

Data: 2015-11-03 16:24:48
Autor: radekp@konto.pl
Czy Youtube ssie (w tle)?
Mon, 02 Nov 2015 11:35:19 +0100, w
<7ree3bpgvvrc1ims3asl7qq32d0kpa0ets@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Bliższe przyjrzenie się wykazało, że 90% ruchu generuje proces android.media,

Wyłączenie youtube nie pomogło, dalej coś żre transfer.

Macie jakiś sposób, aby się dowiedzieć co?

Data: 2015-11-03 17:07:23
Autor: sunwick
Czy Youtube ssie (w tle)?
synchro np. zdjec w jakas chmure? np. google photos czy dropbox??

Data: 2015-11-03 17:33:48
Autor: J.F.
Czy Youtube ssie (w tle)?
UĹźytkownik "sunwick"  napisał w wiadomości
synchro np. zdjec w jakas chmure? np. google photos czy dropbox??

Ogolnie ustawienia synchronizacji kont warto sprawdzic.

J.

Data: 2015-11-04 10:34:53
Autor: radekp@konto.pl
Czy Youtube ssie (w tle)?
Tue, 3 Nov 2015 17:33:48 +0100, w <5638e1ee$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Użytkownik "sunwick"  napisał w wiadomości
>synchro np. zdjec w jakas chmure? np. google photos czy dropbox??

Nie mam, w sumie w ogóle nie robię zdjęć komórką, a Galeria ma wyłączony dostęp
do net (Droidwall).
Wyłączyłem już w nim Youtube, teraz Media Server.

Przez 24h zeszło 15MB z czego:
- System Traffic - 8MB (upload 5MB, download 3MB),
- android.media:10002 - 9MB (wszystko download)

W sumie to nawet nie sumuje się :)

Ogolnie ustawienia synchronizacji kont warto sprawdzic.

Nic nie ruszane "od lat". Zresztą czy synchronizacja idzie przez android.media?

Data: 2015-11-04 12:16:59
Autor: Marek
Czy Youtube ssie (w tle)?
On Wed, 04 Nov 2015 10:34:53 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Przez 24h zeszło 15MB z czego:
- System Traffic - 8MB (upload 5MB, download 3MB),
- android.media:10002 - 9MB (wszystko download)

Czy wielkości tego transferu zmieniają się w zaleĹźności czy  przez ten okres tel. był połączony tylko przez wifi lub tylko przez gsm?

--
Marek

Data: 2015-11-05 11:38:10
Autor: radekp@konto.pl
Czy Youtube ssie (w tle)?
Wed, 04 Nov 2015 12:16:59 +0100, w
<almarsoft.7069568705503137011@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

On Wed, 04 Nov 2015 10:34:53 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
> Przez 24h zeszło 15MB z czego:
> - System Traffic - 8MB (upload 5MB, download 3MB),
> - android.media:10002 - 9MB (wszystko download)

Czy wielkości tego transferu zmieniają się w zależności czy  przez ten okres tel. był połączony tylko przez wifi lub tylko przez gsm?

99% czasu to gsm, no i 99% transferu przypada na gsm.

Wyłączyłem wczoraj dostęp do neta dla:
- 10009: Kontakty, com.android.providers.uderdictionary, Telefon, Spis
kontaktów, com.android.providers.applications
- 1000: Lokalizacja sieciowa, fcctest, Sdlog, Ustawienia, Ustawienia konta i
synchronizacji, Pamięć ustawień, com.zte.emode, Usługi VPN,
com.android.qualcomm, System Android, Menedżer zadań, Google Backup Transport i na razie jest spokój, 3,6MB (z samych aplikacji, które tyle biorą).

Poczekam ze 2 dni (bo już takie spokojne dni miałem) i będę włączał po kolei.

Data: 2015-12-02 11:44:23
Autor: radekp@konto.pl
Czy Youtube ssie (w tle)?
Thu, 05 Nov 2015 11:38:10 +0100, w
<qubm3b1e9udh2htehbn7qfq7j2bkt43h92@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

napisał(-a):

99% czasu to gsm, no i 99% transferu przypada na gsm.

Finalna diagnoza -- żre mi proces android.media:10002 (""Przechowywanie
multimediów, OMA DRM Protected Storage, Magazyn treści chronionych DRM,
Menedżer pobierania".)

Jak wykryć co właściwie jest pobierane i przez co? Bo pewnie to jakaś apka
ściąga przez ten proces.

Data: 2015-11-03 17:13:05
Autor: trolling tone
Czy Youtube ssie (w tle)?
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Bliższe przyjrzenie się wykazało, że 90% ruchu generuje proces android.media,

Wyłączenie youtube nie pomogło, dalej coś żre transfer.

Macie jakiś sposób, aby się dowiedzieć co?

Może Twój tel nie pobiera, a wysyła? Lepiej zaklej kamerkę plastrem.

Czy Youtube ssie (w tle)?