Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?

Data: 2012-01-12 16:22:07
Autor: maxknowledge
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej, zabraniania
przedłużania prądu z własnego mieszkania na strych, do którego dostęp
jest tylko z mojego mieszkania (pod moją własność)?

Czy delegant ZGK musi mieć uprawnienia elektryczno-budowlane, aby
przeprowadzać oględziny zainstalowanych w domu urzadzeń elektrycznych,
w tym przedłużaczy jeśli prąd prowadzony jest od licznika oczywiście?

Data: 2012-01-13 01:58:17
Autor: Robert Tomasik
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?

Co to ten ZGK?

Data: 2012-01-12 17:05:32
Autor: maxknowledge
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
On 13 Sty, 01:58, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "maxknowledge" <maxknowle...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e9de26fa-34e8-4cb8-894c-c057cb2d80d9i6g2000vbk.googlegroups.com....

Co to ten ZGK?

Zakład Gospodarki Komunalnej

Data: 2012-01-16 04:35:58
Autor: gr
On 13 Sty, 02:05, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:
On 13 Sty, 01:58, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

A to ZGK jest gestorem sieci energetycznej?

Data: 2012-01-13 09:45:17
Autor: _ąćęłńóśźż.
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
A po jaki ch... Ty ich w ogóle wpuszczasz do mieszkania?
Ale obowiązkowy jest przegląd okresowy instalacji w lokalach (uziemienie, zerowanie i takie tam elektryczne pomiary), na taki przegląd powinieneś wpuścić uprawnioną osobę.

Data: 2012-01-13 02:24:30
Autor: maxknowledge
On 13 Sty, 10:45, "_ąćęłńóśźż." <j666.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Napisali na drzwiach wejściowych do budynku, że gdyby nikogo tego dnia
nie było od 11:00 do 14:00 to mam skontaktować się z numerem XXX, żeby
ustalić termin przyjścia pracownika ZGK, pod groźbą grzywny
administracyjnej? Pierwszy raz spotykam się z takim zawiadomieniem.
Jeszcze by tego brakowało, żeby jeszcze sprawdzali, czy myłem podłogę
właściwym płynem, bo grozi to utratą równowagi w przypadku śliskich
płynów...

Data: 2012-01-13 11:29:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.01.2012 11:24, maxknowledge pisze:

[...]

Ale co to jest to całe ZGK?!?!

Data: 2012-01-13 11:37:44
Autor: qwerty
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f100781@news.home.net.pl...
Ale co to jest to całe ZGK?!?!

http://lmgtfy.com/?q=ZGK

Data: 2012-01-13 11:47:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.01.2012 11:37, qwerty pisze:
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości grup
Ale co to jest to całe ZGK?!?!

http://lmgtfy.com/?q=ZGK

Co ma do elektryki Zachodniopomorska Grupa Kapitałowa, hmm?

Data: 2012-01-13 13:51:42
Autor: _ąćęłńóśźż.
Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej za przedłużanie prądu na strych?
No można przeprowadzić proces myślowy, że grzywnę nałoży np. PINB za coś-tam np. samowolną zmianę sposobu użytkowania części obiektu budowlanego po bezskutecznym wezwaniu do przywrócenia stanu pierwotnego itp.

-- -- -
pod grozba grzywny administracyjnej?

Data: 2012-01-13 16:27:43
Autor: leon
Dnia 13-01-2012 o 01:22:07 maxknowledge <maxknowledge@gmail.com>  napisał(a):

Czy ZGK ma prawo do nakładania kary pieniężnej, zabraniania
przedłużania prądu z własnego mieszkania na strych, do którego dostęp
jest tylko z mojego mieszkania (pod moją własność)?

Jezeli to przegląd okresowy instalacji to ma prawo wstępu i sprawdzenia  instalacji.
Kary za przedluzenie nie.

Czy delegant ZGK musi mieć uprawnienia elektryczno-budowlane, aby
przeprowadzać oględziny zainstalowanych w domu urzadzeń elektrycznych,
w tym przedłużaczy jeśli prąd prowadzony jest od licznika oczywiście?

Tak uprawnienia SEP i to pomiarowe. Wiec przed wpuszczeniem pracownika  popros
o okazanie takich. Jezeli brak to niewpuszczasz do mieszkania.

leon
--
Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -  Lem

Data: 2012-01-17 10:11:53
Autor: Kamil
Dnia Fri, 13 Jan 2012 16:27:43 +0100, leon napisał(a):

Tak uprawnienia SEP i to pomiarowe. Wiec przed wpuszczeniem pracownika

Pracownika?
Heheh, właściciel/zarządca na pewno nie "trzyma pomiarowców" w swoich
szeregach. Do tego wynajmuje specjalistyczne firmy.

popros o okazanie takich. Jezeli brak to niewpuszczasz do mieszkania.

Eee tam. Nie widzę podstawy by byle lokatorowi okazywać swoje uprawnienia
(SEP - pomiarowe). I nawet gdyby się jakiś palant uparł olałbym go ciepłym
moczem.
Ja kserokopie uprawnień składam jako załączniki do umowy z
właścicielem/zarządcą. Od niego z kolei orzymuję identyfikatory (ze
zdjęciem najlepiej) - i to tyle co mogę okazywać lokatorom :)
Na kilka dni przed planowanymi pomiarami wywieszane jest ogłoszenie o tych
pomiarach i o wzorze identyfikatora. I tyle w temacie.
ABSOLUTNIE żadnemu lokatorowi nie będę okazywał uprawnień, bo i tka si ę na
tym nie zna.
Od umundurowanego policjanta żądasz wylegitymowania się?  ;)
Heheh - tylko możesz zerknąć na jego numerek na klapie ;)
Od lekarza w gabinecie w przychodni - tez żądałbyś okazania uprawnień do
leczenia, lub jakiejś specjalizacji?  ;)

Uprawnienia weryfikuje zamawiający i tyle, a nie każdy lokator.
Amen.

leon

Na szczęście nie zawodowiec ;)

Data: 2012-02-02 10:18:19
Autor: leon
Dnia 17-01-2012 o 10:11:53 Kamil <asdfg@asd.com> napisał(a):

[...]

Na jedno wychodzi. U nas są ogłoszenia ze SM o pomiarach przez dana firme.

[...]

Ja tak olalem cieplym mocem technikow dwuktronie bo nie potrafili  udokumentowac uprawnien.
Calośc nagrałem komorka, dodatkowo na prokotolach wyraznie napisalem o  braku uprawnien.
Po drugim razie sprawa poszla do prokuratury o wykonywanie pomiarow przez  osoby bez uprawnien.
Okazalo sie ze uprawnienia mial wlasciciel a sami "technicy" juz nie.  Efekt. Spraw akarna dla wlasciciela.
A administratoraka wyleciala z roboty za brak nadzoru.

[...]

Ja sie znam i zarzadalem. Nie masz - nie wchodzisz. Twoje widzimisie mnie  nie obchodzi.
Na zadanie lokatora masz zakichany obowiazek okazac.

Od umundurowanego policjanta żądasz wylegitymowania się?  ;)

tak. mam takie prawo a on ma obowiazek
Art 61. ustawy o Policji sie klania

Heheh - tylko możesz zerknąć na jego numerek na klapie ;)
Od lekarza w gabinecie w przychodni - tez żądałbyś okazania uprawnień do
leczenia, lub jakiejś specjalizacji?  ;)

Porownanie bez sensu.

Uprawnienia weryfikuje zamawiający i tyle, a nie każdy lokator.

Nie. Bo moze dojsc sytuacji jak wyzej

leon