Czy ZbawPolskę wrócił z Gruzji?

Data: 2013-07-31 17:44:17
Autor: Mark Woydak
Czy ZbawPolskę wrócił z Gruzji?
Nie słyszałem o żadnej strzelaninie na granicy. Ruscy wystraszyli się małego rycerza? .-))))

MW

Data: 2013-07-31 21:44:30
Autor: leszek niewiadomski
Am 31.07.2013 17:44, schrieb Mark Woydak:
Nie słyszałem o żadnej strzelaninie na granicy. Ruscy wystraszyli się
małego rycerza? .-))))

MW
Jedzie pociagiem, autobusem czy samolotem? Jesli samolotem, to ze wzgledow bezpieczenstwa ominie Rosje. Jak Snowdon.
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Czy ZbawPolskę wrócił z Gruzji?