Czy Ziemia krąży wokół słońca?

Data: 2013-07-12 08:19:38
Autor: SZEF PSR
Czy Ziemia krąży wokół słońca?
Widziałeś kiedyś dowód?

Czy Kopernik przedstawił kiedyś jakiś dowód?

Czy gdziekolwiek opsano dowód Kopernika na ruch Ziemi?

Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Data: 2013-07-12 07:55:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
SZEF PSR wrote:

Widziałeś kiedyś dowód?

Czy Kopernik przedstawił kiedyś jakiś dowód?

Czy gdziekolwiek opsano dowód Kopernika na ruch Ziemi?

Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Barycentrum układu zamkniętego, inercyjnego nie może być ruchome.
Mechanika klasyczna, lagrangian, hamiltonian, zasada najmniejszego działania, zasada zachowania energii.

Układ słoneczny NIE pobiera tyle energii z zewnątrz, żeby był możliwy obrót cięższego słońca wokół lżejszej Ziemi.

PS. Każda masa tworzy grawitacyjne zachowawcze pole centralne.
Dowód z pola centralnego, barycentrum i zachowawczości jest nie do obalenia.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 10:52:34
Autor: zdumiony
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:kro5or$nue$2node2.news.atman.pl...
Układ słoneczny NIE pobiera tyle energii z zewnątrz, żeby był możliwy obrót
cięższego słońca wokół lżejszej Ziemi.

Jakiego cięższego? Słońce to rozgrzana kula śrendicy kilkunastu metrów, Księżyć to bochen metrowej średnicy a gwiazdy to światełka na firmamencie

Data: 2013-07-12 11:06:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
zdumiony wrote:

[...]

Mentekaptus się ośmiesza - jedyne, co mu niestety wychodzi skutecznie, to czarna magia. Podobnie jak jego popierd......u guru - znanemu sataniście, który udaje nawróconego "nowo narodzonego" chrześcijanina.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 11:07:41
Autor: zdumiony
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:kroguq$2pa$2node2.news.atman.pl...
Mentekaptus się ośmiesza - jedyne, co mu niestety wychodzi skutecznie, to
czarna magia. Podobnie jak jego popierd......u guru - znanemu sataniście,
który udaje nawróconego "nowo narodzonego" chrześcijanina.

A skąd hipoteza że ma guru?

Data: 2013-07-12 19:53:23
Autor: pluton_
Czy Ziemia kry wok soca?
Ukad soneczny NIE pobiera tyle energii z zewntrz, eby by moliwy
obrt
ciszego soca wok lejszej Ziemi.

Jest to jak najbardziej mozliwe. Doucz sie o zasadzie wzglednosci ruchu.

Nullification

Data: 2013-07-12 19:56:26
Autor: zdumiony
Czy Ziemia kry wok soca?
Uytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:krpfrf$n1n$1node1.news.atman.pl...
Ukad soneczny NIE pobiera tyle energii z zewntrz, eby by moliwy
obrt
ciszego soca wok lejszej Ziemi.

Jest to jak najbardziej mozliwe. Doucz sie o zasadzie wzglednosci ruchu.

Wzglednosc ruchu dotyczy ukladow inercjalnych, doucz sie

Data: 2013-07-12 20:53:41
Autor: pluton_
Czy Ziemia kry wok soca?

> obrt
>
> Jest to jak najbardziej mozliwe. Doucz sie o zasadzie wzglednosci ruchu.

Wzglednosc ruchu dotyczy ukladow inercjalnych, doucz sie

Ale tylko takich, gdzie wspolczynnik rypedancji maknetohydrodynamicznej
jest ujemny, doucz sie

Nullification

Data: 2013-07-13 17:08:09
Autor: Marcin N
Czy Ziemia kr��y wok�� s�o�ca ?
W dniu 2013-07-12 20:53, pluton_ pisze:

Ale tylko takich, gdzie wspolczynnik rypedancji maknetohydrodynamicznej
jest ujemny, doucz sie

Serio istnieją takie słowa?

--
MN

Data: 2013-07-13 18:37:15
Autor: pluton_
Czy Ziemia kr??y wok?? s?o?ca?
> Ale tylko takich, gdzie wspolczynnik rypedancji maknetohydrodynamicznej
> jest ujemny, doucz sie

Serio istniej takie sowa?

Skoro napisalem, to istnieja.

Nullification

Data: 2013-07-12 08:21:07
Autor: Marcin N
W dniu 2013-07-12 02:19, SZEF PSR pisze:
Widziałeś kiedyś dowód?

Czy Kopernik przedstawił kiedyś jakiś dowód?

Czy gdziekolwiek opsano dowód Kopernika na ruch Ziemi?

Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Cytatliwy cytat z tego "artykułu":

Jeżeli Słońce zostało stworzone w dniu czwartym po stworzeniu Ziemi, wokół czego przedtem krążyła Ziemia? Jeżeli nie krążyła, w którym momencie Bóg wprawił ją w ruch? Oba pytania poważnie podważają teorię stwarzania naszego systemu, jako systemu heliocentrycznego.

Taa...

--
MN

Data: 2013-07-12 20:34:35
Autor: SZEF PSR
On 7/12/2013 2:21 PM, Marcin N wrote:

[...]

I żaden ynteligentny nie potrafił odpowiedzieć na proste pytania.

Widziałeś kiedyś dowód?

Czy Kopernik przedstawił kiedyś jakiś dowód?

Czy gdziekolwiek opisano dowód Kopernika na ruch Ziemi?

Owszem, we wszystkich podręcznikach mamy bzdety o ewolucji, o wierze w magiczną kropeczkę, czyli Wielki Wybuch.

Ale na nic nie mamy ani jednego dowodu.

Mamy za to dowody, że politycy, media i nauka notorycznie kłamią.

Historycy to najwięksi idioci. Za nimi idą w sukurs ekonomiści, równie zidiociali jak historycy (proponowałbym lepszą nazwę - histerycy), którzy zawsze napiszą to, co kłamliwy rząd rozkaże.

A rząd jak to rząd. Ma kłamać więc kłamie.

A Kuba Krzewiecki to już całkiem zdurniał.

> Układ słoneczny NIE pobiera tyle energii z zewnątrz, żeby był możliwy obrót
> cięższego słońca wokół lżejszej Ziemi.

Słońce jest z wodoru, prawda?

Więc jak jest ciężkie, skoro wodór w takich olbrzymich temperaturach jak słoneczne, waży tyle co nic!

Waści słoneczko nieco 'muzk' przygrzało!

Data: 2013-07-12 14:36:02
Autor: zdumiony
Czy Ziemia krąży wokół słońc a?
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:__qdnTHcippGakLMnZ2dnUVZ_qidnZ2dwestnet.com.au...
Słońce jest z wodoru, prawda?

a nie z rozpalonego węgla?

Data: 2013-07-12 16:29:42
Autor: Marcin N
W dniu 2013-07-12 14:34, SZEF PSR pisze:

Słońce jest z wodoru, prawda?

Więc jak jest ciężkie, skoro wodór w takich olbrzymich temperaturach jak
słoneczne, waży tyle co nic!

To niemożliwe, żebyś to pisał na poważnie. Przecież to już nie są brednie, to jest choroba psychiczna. Leczysz się? Jesteś niebezpieczny dla otoczenia?

--
MN

Data: 2013-07-12 16:52:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
SZEF PSR wrote:

> [...]

słoneczne, waży tyle co nic!

Waści słoneczko nieco 'muzk' przygrzało!

Nie chodzi o ciężar właściwy tylko ciężar wszystkich cząsteczek. A Wodór na słońcu jest mocno sprężony w postaci plazmy, pod ciśnieniem grawitacji, w którym to ciśnieniu zachodzi fuzja jądrowa i przemiana w hel.

Fasolka spręż trochę umysł i policz, jaki ciężar M musi mieć słońce, żeby obracał się wokół niego Jowisz po keplerowskiej orbicie o średnicy d_j, czasie t_j, mimośród pomijalny dla tego szacunku, bo elipsa zbliżona do koła. Mając daną stałą grawitacji duże G (obliczoną z masy ziemi zmierzonej metodą Joly'ego i wartości przyspieszenia ziemskiego m_z na powierzchni -- - g małe) i masę Jowisza m_j (obliczoną wcześniej z tej samej stałej i czasów oraz rozmiarów i czasów orbit księżyców Jowisza, których ciężar właściwy znamy znając materiały, z jakich są one zbudowane).

Jak się nie chcesz wysilić i policzyć to zajrzyj do tabel, gdzie już są podane wszystkie te wymiary geometryczne.

PS. A jak już wszystko sprwadzisz, to dopiero zdecyduj czy masz podstawy, żeby głowę geocentryzmem zawracać.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-13 21:45:39
Autor: SZEF PSR
On 7/12/2013 10:52 PM, Jakub A. Krzewicki wrote:

[...]

Byłeś tam? Widziałeś? Zmierzyłeś? Pobrałeś próbki?

Jak się nie chcesz wysilić i policzyć to zajrzyj do tabel, gdzie już są
podane wszystkie te wymiary geometryczne.

Policzyć to można forsę w kieszeni.

PS. A jak już wszystko sprwadzisz, to dopiero zdecyduj czy masz podstawy,
żeby głowę geocentryzmem zawracać.

Ja nie wierzę ani w geocentryzm, ani heliocentryzm.

Obie teorie nie mają podstaw w postaci dowodów!

Data: 2013-07-13 20:36:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
SZEF PSR wrote:

Byłeś tam? Widziałeś? Zmierzyłeś? Pobrałeś próbki?

Materiały znamy po spektrum absorpcyjnym.

Jak się nie chcesz wysilić i policzyć to zajrzyj do tabel, gdzie już są
podane wszystkie te wymiary geometryczne.

Policzyć to można forsę w kieszeni.

Odległość i wysokość niedostępnego wzgórza policzyć można z reguły Talesa. Masę i trajektorie nieosiągalnego ciała w przestrzeni kosmicznej -- - z reguły odwróconych kwadratów Newtona z poprawkami SR/GR Einsteina.

Ja nie wierzę ani w geocentryzm, ani heliocentryzm.
Obie teorie nie mają podstaw w postaci dowodów!

Trajektorie ciał w przestrzeni względem środka ciężkości układu zgadzają się doskonale z teorią Newtona z poprawką relatywistyczną Eisteina oczywiście. Czyli jest dowód, że grawitacja działa tak, jak powinmna działać w teorii heliocentrycznej i jest główną siłą działającą i wpływającą na ruch w układzie. Ponieważ zaobserwowane zasilanie układu promieniowaniem z galaktyki i gwiazd tzw. "stałych" jest znikome w stosunku do energii kinetycznej i potencjalnej mas, to w praktyce środek ciężkości ukkładu, znajdujący się w pobliżu Słońca jest niemal idealnym środkiem układu. Jeśli mechanika na poziomie szkoły średniej/pierwszych trzech lat uniwerka nie wystarcza tobie za dowód to nie wiem, czego jeszcze poszukujesz. Może dziury w całym?

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 20:44:11
Autor: SZEF PSR
Czy Ziemia krąży wokół słońca?
On 7/12/2013 8:34 PM, SZEF PSR wrote:

W sumie drodzy dyskutanci... przeczytajcie artykuł uważniej. Tam są dowody na to, że to wybitni naukowcy astronomowie doskonale wiedzą, że dowodów na ruch Ziemi nie było i nie ma.

Cytuję Georga Ellisa

Znany kosmolog George Ellis tak to podsumował -

"wy używacie filozoficzne kryteria w wyborze naszego modelu. Wielu z dziedziny kosmologii stara się to ukryć."

Proszę zwrócić uwagę, że użył słowa - wybór, odnośnie modelu. To nam wyjaśnia wszystko.

Fred Hoyle

  "Teraz wiemy - mówi Sir Fred Hoyle, "że różnica pomiędzy teorią heliocentryczną i geocentryczną jest tylko jeden z ruchów a ta różnica nie posiada fizycznego znaczenia" Źródło - Fred Hoyle. Astronomy and Cosmology, San Francisco, W. H. Freeman & Company, strona. 416.

Naukowcy po prostu wybrali sobie taki model wszechświata na podstawie filozoficznych kryteriów i zrobili was wszystkich w capa.

Ja nie dałem sie nabrać!
*************************

;)

Data: 2013-07-12 14:53:05
Autor: zdumiony
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:aaSdnWpmJe-BZ0LMnZ2dnUVZ_vadnZ2dwestnet.com.au...
[...]

Ale bzdury. Układy inercjalne są rózwnoważne, ale nie nieinercjalne!
Jeżeli będziesz się kręcił w kółko, to nie powiesz że gwiazdy poruszają się kilkaset lat świetlnych na sekundę wokół ciebie

Data: 2013-07-12 16:02:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
SZEF PSR wrote:

[...]

Barycentrum, inercjalność, pole zachowawcze to nie są kryteria filozoficzne.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 19:42:41
Autor: the_foe
W dniu 2013-07-12 14:44, SZEF PSR pisze:

Naukowcy po prostu wybrali sobie taki model wszechświata na podstawie
filozoficznych kryteriów i zrobili was wszystkich w capa.

To kryterium było pragmatyczne. Model geocentryczny mozna było przełożyć na dowolny inny znany wtedy człowiekowi obiekt.Mogł wiec istniec, tak samo poprawny, model marsocentryczny, czy lunocentryczny. Tyle, ze heliocentryczny zniewalał swoją harmonią i matematyczną estetyką.
Kopernik nie mógł złożyć poprawnej teorii bo nie kojarzył przyciągania grawitacyjnego, doswiadczanego cały czas przez ludzi, z ruchem orbitalnym planet. Dokonał tego dopiero Newton, przy wydatnej pomocy Keplera.

--
@foe_pl

Data: 2013-07-13 21:41:46
Autor: SZEF PSR
On 7/13/2013 1:42 AM, the_foe wrote:

[...]

Jak sam napisałeś - jest to tylko bezdowodowa teoria...

Same teorie - ani jednego dowodu...

Data: 2013-07-12 08:33:32
Autor: SZEF PSR
On 7/12/2013 8:19 AM, SZEF PSR wrote:
Widziałeś kiedyś dowód?

Czy Kopernik przedstawił kiedyś jakiś dowód?

Czy gdziekolwiek opsano dowód Kopernika na ruch Ziemi?

Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Biblia mówi, że słońce krąży wokół ziemi.

Kto mówi prawdę?

Data: 2013-07-12 08:26:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:0f-dnf4Fz95G00LMnZ2dnUVZ_sidnZ2dwestnet.com.au...
[...]

Jak może krążyć wokół ziemi? Ziemia jest płaska.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-12 10:37:29
Autor: zdumiony
[...]

Kopernik! A może Ziemia jest płaska i spoczywa na trzech wielorybach?

Data: 2013-07-12 11:40:10
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2013-07-12 02:33, SZEF PSR pisze:
[...]

No. Jak Biblia mówi? To wszystko jasne. Może dzięki słońcu?

Data: 2013-07-16 21:04:45
Autor: xantiros
[...]

Biblia nie jest księgą naukową, jak już.

Data: 2013-07-12 10:39:28
Autor: zdumiony
Czy Ziemia krąży wokół słońc a?
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:0f-dnf8Fz94E1kLMnZ2dnUVZ_sidnZ2dwestnet.com.au...
Widziałeś kiedyś dowód?

Skoro ziemia się nie obraca, to gwiazdy pędzą wokoło z predkościami wielokrotnie większymi od swiatla.

Data: 2013-07-12 19:30:33
Autor: the_foe
W dniu 2013-07-12 10:39, zdumiony pisze:
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości
Widziałeś kiedyś dowód?

Skoro ziemia się nie obraca, to gwiazdy pędzą wokoło z predkościami
wielokrotnie większymi od swiatla.

nie wiesz ze stała krancowa predkosc to antypolski wymysł? Gojów limity i ograniczenia nie interesują ! ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-07-13 21:47:21
Autor: SZEF PSR
On 7/13/2013 1:30 AM, the_foe wrote:
[...]

Jeżeli odległości od gwiazd są takie olbrzymie. Odległosci od gwiazd oblicza się według orbity Ziemi wokół słońca.

Jeżeli Ziemia nie okrąża słońca, nie można zmierzyć odległości od gwiazd!

Data: 2013-07-13 18:45:50
Autor: pluton_
Czy Ziemia kry wok soca?
Jeeli Ziemia nie okra soca, nie mona zmierzy odlegoci od gwiazd!

No to mamy rozwiazanie zagadni: poniewaz mozna zmierzyc odleglosc do gwiazd,
to znaczy ze Ziemia okraza Slonce.

Nullification

Data: 2013-07-13 20:50:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
pluton_ wrote:

Jeżeli Ziemia nie okrąża słońca, nie można zmierzyć odległości od gwiazd!

No to mamy rozwiazanie zagadni: poniewaz mozna zmierzyc odleglosc do
gwiazd, to znaczy ze Ziemia okraza Slonce.

Można dzięki twierdzeniu Talesa i zjawisku paralaksy rocznej.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-14 14:39:55
Autor: the_foe
W dniu 2013-07-13 20:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
pluton_ wrote:

[...]

zjawisko to było przywoływane jako negatywny dowod przez zwolenników geocentryzmu. Ze wzgledu na minimalną paralaksę była nie do zaobserwowania. Z tego co pamietam nawet po śmierci modelu Ptolemeusza w wyniku prac Keplera i Newtona wciaz tej paralaksy nie zmierzono.

--
@foe_pl

Data: 2013-07-14 14:59:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
the_foe wrote:

[...]

I zostało w końcu zmierzone... teleskopy się doskonalą.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-07-12 10:49:55
Autor: zdumiony
Czy Ziemia krąży wokół słońc a?
Użytkownik "SZEF PSR" <SZEFPSR@hotmail.com> napisał w wiadomości news:0f-dnf8Fz94E1kLMnZ2dnUVZ_sidnZ2dwestnet.com.au...
Widziałeś kiedyś dowód?

Coraz bardziej odlatujesz

Data: 2013-07-12 11:46:34
Autor: Paweł
W dniu 12.07.2013 02:19, SZEF PSR pisze:
Widziałeś kiedyś dowód?

Czy Kopernik przedstawił kiedyś jakiś dowód?

Czy gdziekolwiek opsano dowód Kopernika na ruch Ziemi?

Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Słońce wokół Ziemii,  a Wenus wokół Słońca. nieźle to Bóg wykombinował.

ps. czemu crosspost na politykę? jeszcze rozumiem że próbujesz na
religii ludzi mamić, ale na polityce?
--
paweł

Data: 2013-07-12 21:13:55
Autor: grzeda
W dniu 2013-07-12 11:46, Paweł pisze:

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Słońce wokół Ziemii,  a Wenus wokół Słońca. nieźle to Bóg wykombinował.

Wenus jest ksiezycem Slonca. Elementarne.

pozdr
PG

Data: 2013-07-12 12:02:30
Autor: leming.show
Czy Ziemia kry wok soca?
Widziae kiedy dowd?

Nie widzialem nigdy tlenku wegla. Jak go nie widzialem to pewnie nie istnieje.

Data: 2013-07-13 07:50:39
Autor: Wiesiaczek
Czy Ziemia kry wok soca?
On Fri, 12 Jul 2013 12:02:30 -0700, leming.show wrote:

Widziałeś kiedyś dowód?

Nie widzialem nigdy tlenku wegla. Jak go nie widzialem to pewnie nie
istnieje.

Ale już dwutlenek węgla na pewno widziałeś?
To "suchy lód" używany w chłodnictwie, całkiem namacalny twór.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-07-12 19:28:35
Autor: the_foe
[...]

OMG, siły wywołane efektem Coriolisa to... wpływ magnetyzmu Ziemi!?
Mieli choc tyle przezornosci, ze nie zabrali sie za obalanie Newtona. Sprytne, nie wyciagac do tablicy człowieka, który ostatecznie i bezprzecznie uwalil system geocentryczny (w sensie stricte heliocentryczny takze)

--
@foe_pl

Data: 2013-07-12 20:43:36
Autor: xantiros
[...]

Odpowiedź jest prosta:

- nie ma dowodu na heliocentryzm
- nie ma dowodu na geocentryzm

z tej samej przyczyny jak na ironię.

Data: 2013-07-13 09:45:07
Autor: Paweł
W dniu 12.07.2013 20:43, xantiros pisze:
[...]

jest dowód, i to od stuleci, że geocentryczna jest nieprawdziwa. są
dowody na prawdziwość teorii heliocentrycznej, nawet  w tym wątku
prezentowane.
z tej samej przyczyny jak na ironię.

acha, ta przyczyna to słaby poziom nauczania nauk przyrodniczych.

--
paweł

Data: 2013-07-13 14:28:53
Autor: xantiros
W dniu 2013-07-13 09:45, Paweł pisze:
[...]

wiesz czym się różni teoria od dowodu ?

z tej samej przyczyny jak na ironię.

acha, ta przyczyna to słaby poziom nauczania nauk przyrodniczych.

widać

Data: 2013-07-13 16:30:33
Autor: Paweł
W dniu 13.07.2013 14:28, xantiros pisze:
[...]

wiem. są dowody, i to od stuleci, że teoria geocentryczna jest fałszywa.

o, i to jak dobrze.

--
paweł

Data: 2013-07-13 19:39:54
Autor: xantiros
W dniu 2013-07-13 16:30, Paweł pisze:
[...]

nie ma dowodów na heliocentryzm/nie ma dowodu na geocentryzm

z tej przyczyny:

"srodek ciężkości układów"

np:
ziemia->słońce

obie teorie w tym przypadku są nie prawdziwe, polecam wiki tak w skrócie, temat jest o wiele bardziej skomplikowany

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arodek_ci%C4%99%C5%BCko%C5%9Bci

i zanim zaczniesz komuś zwracać uwagę warto zainteresować się.

I jeszcze jedno nawet księżyc nie krąży stricte wokół ziemi, tylko po wokół wspólnego "barycentrum"

Myślę ze teraz zrozumiesz ze nie ma dowodu na heliocentryzm - mimo to ze jest to opis poprawny, a mówienie ze planety krążą wokół słońca jest tylko "hasłem" ogólnym - prawda jest natomiast odrobinę inna :D

wiesz czym się różni teoria od dowodu ?

z tej samej przyczyny jak na ironię.

acha, ta przyczyna to słaby poziom nauczania nauk przyrodniczych.

widać

o, i to jak dobrze.

twoją wiedzę o fizyce i przeświadczenia o mienia zawsze racji :D

Data: 2013-07-13 19:56:02
Autor: Paweł
W dniu 13.07.2013 19:39, xantiros pisze:

[...]

ależ ty jesteś tępy. skup się. są dowody, i to od stuleci, że teoria
geocentryczna jest fałszywa.

Data: 2013-07-13 20:54:37
Autor: xantiros
W dniu 2013-07-13 19:56, Paweł pisze:
[...]

Gdzie napisałem ze geocentryzm jest prawdziwy ?

Data: 2013-07-13 21:06:15
Autor: Paweł
W dniu 13.07.2013 20:54, xantiros pisze:
[...]

poddaję się. może ty jesteś botem który udaje człowieka?

--
paweł

Data: 2013-07-13 21:48:13
Autor: SZEF PSR
On 7/13/2013 2:43 AM, xantiros wrote:

Odpowiedź jest prosta:

- nie ma dowodu na heliocentryzm
- nie ma dowodu na geocentryzm

z tej samej przyczyny jak na ironię.

Czyli obydwa systemy są błędne.

Data: 2013-07-13 18:49:45
Autor: pluton_
Czy Ziemia kry wok soca?
Czyli obydwa systemy s bdne.

Poprawny jest ten system, ktory pozwala wykazac, ze wrog jest debilem,
sqrwysynem, smierdzi mu z geby i nie jest prawdziwym polakiem-katolikiem.

Nullification

Data: 2013-07-13 20:22:06
Autor: the_foe
W dniu 2013-07-13 15:48, SZEF PSR pisze:
[...]

w pewnych granicach to są te same teorie. Ptolemeusz lepiej odwzorowywał ruch planet (mimosrody) a Kopernik przewidział paralaksę gwiazd. Tezy Bruna (slonce jako jedna z gwiazd) i zasada wzglednosci Galileusza dały przewagę moralną Kopernikowi, ale do czasu Keplera to teroria geocentryczna była praktycznie zastosowalna.

--
@foe_pl

Data: 2013-07-13 20:59:03
Autor: xantiros
[...]

tak, bo zakładają ruch wokół słońca/ziemi ich środków ciężkości, a tak nie jest.
Wszytko krąży wokół barycentrum całego układu słonczenego, czyli nasze słonczeko też zapierdziela wokół tego środka ciężości.

Data: 2013-07-13 23:47:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
xantiros wrote:

[...]

Phasolka wywijając Słońcem tak jak Młotkiem
Teoryę Mechaniczną chce rozbić od Środka
ale jak by wywijał tego nic nie zmieni
że Barycentrum bliżey jest Słońca niż Ziemi

ze względu na Różnicę Mass można rzec -- - znacznie
więc zanim pan Phasolka znów swóy Dyskurs zacznie
Myśli konserwatywno- snując -wywrotowe
niech tym gumowym Młotkiem popuka się w Głowę

Żeby jemu nie robić totalney Poruty
powiem że zgadzam się z nim iż Naród popsuty
i Odnowy Moralney pilnie potrzebuje
lecz się takowej sianiem Bzdur nie uzyskuje

Duchy poddane Bóstwu Żydów jak rzekł Nietzshe
zawsze będą uległe podłe niewolnicze
dopóki z zabobonney nie wyjdą Głupoty
brak im Godności aby pielęgnować Cnoty

zanim jak Blask Słoneczny te niemądre Dzieci
Jutrzenką im Rozumu w Głowach nie zaświeci
i Fundamentu Wiedzy wybuduje Stałość
co Rodzaju Ludzkiego Umysł pchnie w Doyrzałość

PS. Poprawiłem literówkę

--
СВЕТ
МИР