Czy aliorowe 100 dni nadal 6.03%

Data: 2011-12-20 18:38:08
Autor: mx
Czy aliorowe 100 dni nadal 6.03%
Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i czy nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

Data: 2011-12-20 18:49:47
Autor: neoniusz
W dniu 20.12.2011 18:38, mx pisze:
Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i
czy nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

Do mnie wczoraj dzwonili i namawiali na lokate 101 dni (te same warunki - tzn. zerwanie z odesetkami), ale oprocentowanie 4,5% bodajze. Wysmialem. Powiedzialem, ze nizej niz 6,48% nie zejde, bo takie mam, a babka dalej cisnela, zeby wziac. Trzy razy powtarzala jaka to atrakcyjna oferta.

Data: 2011-12-20 19:03:41
Autor: mx
Czy aliorowe 100 dni nadal 6.03%
Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i
czy nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

Do mnie wczoraj dzwonili i namawiali na lokate 101 dni (te same warunki - tzn. zerwanie z odesetkami), ale oprocentowanie 4,5% bodajze. Wyśmiałem. Powiedzialem, ze nizej niz 6,48% nie zejde, bo takie mam, a babka dalej cisnela, zeby wziac. Trzy razy powtarzala jaka to atrakcyjna oferta.

Fakt, też wczoraj dzwonili (o 9:17 z 12 342 7000), ale nie odebrałem. Nie przeczułem powodu.

Data: 2011-12-20 19:30:35
Autor: wiatrak

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:jcqh65$bgu$1inews.gazeta.pl...
Lada dzień finisz, niektóre mają opcje "odnawialna". Czy się odnowią i czy nadal na tych samych warunkach? Teraz w ofercie 100-dniowych brak.

Oprocentowanie lokat wycofanych z oferty banku: 100 -dniowa - 4,85%
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/tabela_oprocentowania.pdf

Czy aliorowe 100 dni nadal 6.03%