Czy antysemityzm to RASISTOWSKIE s艂owo dziel膮 ce na wa偶nych i niewa偶nych semit贸w?

Data: 2014-08-14 23:17:30
Autor: Mirek Ptak
Czy antysemityzm to RASISTOWSKIE s艂owo dziel膮 ce na wa偶nych i niewa偶nych semit贸w?
Dnia 2014-08-14 22:15, *A. Filip* napisa艂, a mnie co艣 podkusi艂o, 偶eby odpisa膰:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Antysemityzm
Wbrew nazwie, kt贸ra mog艂aby wskazywa膰 uprzedzenie do wszystkich ludzi
pochodzenia semickiego, antysemityzm u偶ywany jest wy艂膮cznie jako okre艣lenie
wrogo艣ci do 呕yd贸w.

Ja jestem przekonany 偶e nikt politycznie poprawny nie b臋dzie dzieli艂 semit贸w na
tych gorszych semit贸w i tych lepszych semit贸w.

Masz racj臋 - ja na ten przyk艂ad (za inspiracj膮 i dzi臋ki propagowaniu tre艣ci przez Marka Ziemb臋 - mkarwana (nie jestem pewien w艂a艣ciwej identyfikacji osoby)) sta艂em si臋 jednym z nielubi膮cych 偶yd贸w :) - absolutnie nie antysemit膮 :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Czy antysemityzm to RASISTOWSKIE s艂owo dziel膮 ce na wa偶nych i niewa偶nych semit贸w?