Czy autobus może przejechać ci±gła linie bus-pasa?

Data: 2013-05-19 19:16:16
Autor: Marek Dyjor
Czy autobus może przejechać ci±gła linie bus-pasa?
WW wrote:
Witam

Wczoraj jechałem obok autobusu jad±cego bus-pasem. Nagle dał on w
lewo i przejechał bardzo szeroka ci±gł± biał± linię i wjechał na mój
pas. Wolno mu tak?
Okazało się, że bus-pasem jechał rowerzysta i autobus go wyprzedzał.

tak na moje wyczucie to mu nie wolno, a wyprzedzanie roweru jest słabym usprawiedliwieniem :)

choć sami tak robimy gdy wlecze sie przed nami rower czy ci±gnik albo kuń z wezem nawet na podwójnej ci±głej.

Data: 2013-05-20 08:01:39
Autor: WW
Czy autobus mo�e przejecha� ci�g� a linie bus-pasa?
W dniu 2013-05-19 19:16, Marek Dyjor pisze:
WW wrote:
Witam

Wczoraj jechałem obok autobusu jadącego bus-pasem. Nagle dał on w
lewo i przejechał bardzo szeroka ciągłą białą linię i wjechał na mój
pas. Wolno mu tak?
Okazało się, że bus-pasem jechał rowerzysta i autobus go wyprzedzał.

tak na moje wyczucie to mu nie wolno, a wyprzedzanie roweru jest słabym
usprawiedliwieniem :)

choć sami tak robimy gdy wlecze sie przed nami rower czy ciągnik albo
kuń z wezem nawet na podwójnej ciągłej.

To prawda, ale uważam, że trzeba głupotę zwalczać ich własną bronią.
Wysłałam zapytanie o to do policji. ciekawe, czy i co odpowiedzą.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik     :-P

Czy autobus może przejechać ci±gła linie bus-pasa?