Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?

Data: 2011-10-04 17:18:11
Autor: gsm
Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?

Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

Data: 2011-10-04 17:47:49
Autor: Leszek Kowalski
Użytkownik "gsm" <gsm@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e8b248f$0$3504$65785112news.neostrada.pl...
Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?

Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

Tak.

Leszek Kowalski

Data: 2011-10-04 17:50:36
Autor: Mario
Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
wpadasz na lacznik do niej jadac z "8-ki" dalej przecinasz trase na walbrzych i autostrade... no i potem obwodnica do wylotu 8-ki na Wa-we...

pzdr

Data: 2011-10-04 17:55:18
Autor: Papkin
gsm wrote:
Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?

Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

Urwales sie z choinki? TAK, OD MIESIACA!

Data: 2011-10-04 18:35:15
Autor: piwnica \(onet\)

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości
gsm wrote:
> Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
>
> Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

Urwales sie z choinki? TAK, OD MIESIACA!

tusek sie chwalil ze otwarta ale jak tusek gada ze otwarte to pytanie z
choinki brzmi - czy w calosci

podobnie jak oznajmil ze przejazd taze jest za free

Data: 2011-10-04 22:51:20
Autor: J.F.
Dnia Tue, 4 Oct 2011 18:35:15 +0200, piwnica (onet) napisał(a):
Urwales sie z choinki? TAK, OD MIESIACA!

Z choinki to chyba za wczesnie, moze z jablonki ? :-)

tusek sie chwalil ze otwarta ale jak tusek gada ze otwarte to pytanie z
choinki brzmi - czy w calosci
podobnie jak oznajmil ze przejazd taze jest za free

kolega widze zachowuje komsomolska czujnosc, to sie chwali, oczywiscie -
jak polityk mowi ... to mowi.

AOW jest juz otwarta w calosci. No - za rok ma byc jeszcze lepiej bo
dojdzie gdzies do Sycowa.

J.

Data: 2011-10-11 16:21:11
Autor: radekp@konto.pl
Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
Tue, 4 Oct 2011 22:51:20 +0200, w <3oc7nidkia45.zdifvb0vt840$.dlg@40tude.net>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

AOW jest juz otwarta w calosci. No - za rok ma byc jeszcze lepiej bo
dojdzie gdzies do Sycowa.

2x jechałem DK8 i 2x przegapiłem łącznik do A8.
Ślepym czy on taki zamaskowany?

Data: 2011-10-12 12:25:09
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

A od ktorej strony ? Absolutnie nie zamaskowany.
Od Warszawy to w Dlugolece zwalniasz do 69 czy ile tam masz punktow, zjezdzasz na prawy pas i tak jedziesz do konca - kawalek za miejscowoscia prawy pas skreca na swiatlach w prawo.

Od poludnia jest podobnie prosto - jedziesz 8-ka, gdzies na wysokosci Magnic a przed Domaslawiem pasy same kieruja na nowa droge - trzeba tylko uwazac zeby nie skrecic w stara 8-ke w prawo. A dalej juz tylko prosto :-)

J.

Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?