Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

Data: 2009-03-14 15:06:20
Autor: Alti
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

U¿ytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpgd32$na0$1inews.gazeta.pl...
W³asnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl.... nie przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!! czy to ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim szoku.Nigdy nie widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu chyba, dawno i nieprawda.

Facetowi siê co¶ nie¿le pojeba³o.

Wojtek

Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??