Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

Data: 2009-03-14 16:00:58
Autor: sanczeski
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??
pozwole sobie wkleiæ
www.pwpw.pl/rep/f75/r45/rej_poj.doc

ni i wychodzi na to, ¿e :

3. Motocykl oznacza siê tablic±, o której mowa w ust. 1, umieszczon± z ty³u pojazdu.
 za brak numeru na b³otniku ¶.p. milicja mnie nêka³a ale to by³o lat temu parê, s±dzi³em, ¿e przepis jako martwy przetrwa³ ale zdaje siê, ¿e jednak nie.
pod linkiem pe³na tre¶æ rozporz±dzenia ministra infrastruktury z 2002 r no nie doczyta³em o numerze na b³otniku ale mo¿e mi co¶ umknê³o

--
sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana

Data: 2009-03-15 15:24:32
Autor: szmergiel
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

U¿ytkownik "sanczeski" <jchodoniuk@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpggrt$hnn$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie doczytales bo takeigo zapisu tam nie ma. Dzieki za tego linka:) bardzo mi to u³atwilo sprawe.

--
pozdro
KTM 640 Enduro

Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??