Czy ba b這tniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

Data: 2009-03-14 15:03:14
Autor: michal
Czy ba b這tniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??
"szmergiel"
W豉snie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl.... nie przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!! czy to ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim szoku.Nigdy nie widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu chyba, dawno i nieprawda.

Masz chyba cos na pismie - ze nie przeszedl z powodu braku numeru rej na przednim blotniku?
Mozesz gosciowi zrobic niezle kolo dupy, informujac wydzial komunikacji (ktory sprawuje nadzor nad stacjami diagnostycznymi) i ta firme o zaistnialej sytuacji i wnioskujac do o cofniecie mu uprawnien/ponowny egzamin - bo przez ~20 lat nie zdolal sie nauczyc nowych przepisow.

Powodzenia.

--
Michal
FJS600

Czy ba b這tniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??