Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny ??

Data: 2009-03-14 19:17:22
Autor: Jacot
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny ??
"szmergiel" <saad@o2.pl> wrote:

widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu chyba, dawno i nieprawda.

Dokladnie. Od 40 lat (od 1969) to nieprawda.
Dal Ci to jakos na pismie? Ja bym sie domagal, albo zaliczenia
przegladu albo odmowy na pismie z podaniem przyczyny.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-14 19:53:12
Autor: Tekus
Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
Troszke współczuje. Dzisiaj też mialem badanko, troszkę się uśmiałem bo ograniczyło się do:
-sprawdzenia nr seryjnego tego z plakietki z dowodem
-światła i kierunki
-pan zajrzał w tłumiki
po czym poszedł podstemplować. Bardziej go interesowały koszty eksploatacyjne i ile moto poleci niż stan techniczny :)
No i sie zdziwił bardzo że są podgrzewane minetki :)
A wszystko w Lodzi, jak by co mogę podać namiary zainteresowanym.

Widać zależy jak się trafi, ale w twoim przypadku dupasowi bym nie popuscil. Rwij chwasta.
--
Adam

Data: 2009-03-14 21:19:38
Autor: Jarek Skórski
Tekus pisze:
[...]

To wyjątkowo upierdliwy był. Ja także dzisiaj robiłem przegląda w Olsztynie i nikt mnie po wydechach nie grzebał.
Światła i kierunki. I numer na naklejce. Ja z nadgorliwości jeszcze zatrąbiłem. Żeby nie było że nie ma. :)

Data: 2009-03-14 22:39:31
Autor: Alti

Użytkownik "Tekus" <tekus@tlen.com> napisał w wiadomości

po czym poszedł podstemplować. Bardziej go interesowały koszty eksploatacyjne i ile moto poleci niż stan techniczny :)
                            ^^^^^^^^^^^^^
To się posmarkałem....
ROTFL
Wojtek

Data: 2009-03-14 20:18:00
Autor: Monster
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??

Uzytkownik "Jacot" > napisal w wiadomosci

Dokladnie. Od 40 lat (od 1969) to nieprawda.
Dal Ci to jakos na pismie? Ja bym sie domagal, albo zaliczenia
przegladu albo odmowy na pismie z podaniem przyczyny.

no to jeswzcze 15 lat temu zaplacilem za to mandat jakies 10zl,tyle ze gliniarz byl buc straszny-cytat:"motocykl nie ma hamulców-nie slyszal jak hamowalem:-) i wolalem zaplacic niz sie uzerac pól dnia

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny ??