Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??

Data: 2009-03-15 14:14:54
Autor: Jacek Ró¿añski
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
szmergiel pisze:
W³asnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl.... nie przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!! czy to ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim szoku.Nigdy nie widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak bylo, ze 40 lat temu chyba, dawno i nieprawda.

Nie mów, ¿e jeszcze zap³aci³e¶ :)

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Ró¿añski, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-03-15 14:46:43
Autor: szmergiel
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

U¿ytkownik "Jacek Ró¿añski" <jr@epoczta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpiv09$2pv2$1news2.ipartners.pl...
szmergiel pisze:
[...]

Zap³acilem poniewaz tylko z faktor± z kasy wpuszczaja na przegl±d. Taka polityka tej firmy.

--
pozdro
KTM 640 Enduro

Data: 2009-03-15 15:04:48
Autor: Leszek Karlik
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rej estracyjny??
On Sun, 15 Mar 2009 14:46:43 +0100, szmergiel <saad@o2.pl> wrote:

[...]
Nie mów, ¿e jeszcze zap³aci³e¶ :)
Zap³acilem poniewaz tylko z faktor± z kasy wpuszczaja na przegl±d. Taka  polityka tej firmy.

A tak na przysz³o¶æ, rozumiem ¿e facet nie chcia³ nic podpisaæ i ogólnie
by³ bucem, ale masz mo¿e dyktafon/kamerê w telefonie komórkowym? Nagranie
to zawsze dodatkowy bonus jako argument przy sk³adaniu  za¿alenia/zawiadomienia
o pope³nieniu przestêpstwa (próba wy³udzenia ³apówki :-)))/whatever, i  facet
nie bêdzie siê móg³ wypieraæ ¿e Ci obla³ pojazd za to ¿e mia³e¶ ³yse  opony, a
teraz zmieni³e¶ i przyjecha³e¶ i chcesz za tê kasê co zap³aci³e¶ wczesniej  zrobiæ
przegl±d, czy podobny kit. (Nie s±dzê, ¿eby by³ na tyle inteligentny ¿eby  co¶
takiego wymy¶liæ, ale polskie cwaniactwo nie zna granic)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Beter future through universal surveillance. ;-)

Data: 2009-03-15 20:09:10
Autor: (pj)
Leszek Karlik pisze:

[...]

Ty to chyba na Ziobrê g³osowa³e¶?

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-15 21:25:55
Autor: Leszek Karlik
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rej estracyjny??
On Sun, 15 Mar 2009 20:09:10 +0100, (pj) <jd15c27@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

No nie bardzo, nie sugerujê manipulowania potem przy nagraniach i  przekazywania
edytowanej kopii, jak ju¿ co¶ robiæ to dobrze. ;-)

Jak kto¶ je¼dzi z kamer±, ¿eby mieæ argumenty dla policji i  ubezpieczyciela jak
mu puszkarz wyjedzie z podporz±dkowanej, to te¿ na Ziobrê g³osowa³?

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-03-15 22:05:38
Autor: Andrzej Lawa
(pj) pisze:
Leszek Karlik pisze:

[...]

Znaczy siê ty uwa¿asz, ¿e autostrady s± z³e? Bo je¶li by¶ uwa¿a³, ¿e s±
dobre - to g³osowa³e¶ na Hitlera ;->

Data: 2009-03-16 20:06:33
Autor: Jacek Ró¿añski

szmergiel pisze:
[...]

To Twoja polityka niech bêdzie taka, ¿e ju¿ ju¿ biegusiem podajesz dok³adne namiary tej stacji. No i niech s³awa o ich polityce przez Twoj± politykê p³ynie w ¶wiat.

Data: 2009-03-17 10:42:02
Autor: Andrzej Luczak
Jacek Ró¿añski pisze:

[...]

Nie mów ¿e bilet w kinie op³acasz po zakoñczeniu seansu :-)
Op³ata dotyczy wykonania przegl±du technicznego, niezale¿nie od jego wyniku. Zwykle w stacjach by³ych Polmozbytów (chyba tak siê to nazywa) dzia³aj± wg. wieloletnich zasad, w koñcu tzw. kasjerka musi zapracowaæ na swój etat. Akurat organizacja p³atno¶ci nie dyskredytuje stacji

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-03-18 22:34:34
Autor: Jacek Ró¿añski
Andrzej Luczak pisze:
Jacek Ró¿añski pisze:

[...]

W Twoich oczach nie, w moich tak :) Je¿d¿ê do takich gdzie siê nie wyg³upiaj±.

Data: 2009-03-17 14:50:47
Autor: Tytus z Fabryki
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
Czesc

***szmergiel pisze:
W³asnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl nie przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim  blotniku!!!

Zeskanuj mi zaswiadczenie ktore dostales i fakture, chetnie sobie zobacze taka ciekawostke.

***U¿ytkownik "Jacek Ró¿añski"
 Nie mów, ¿e jeszcze zap³aci³e¶ :)

Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to rozne kwoty.

***Zap³acilem poniewaz tylko z faktor± z kasy wpuszczaja na przegl±d. Taka polityka tej firmy.

To tez ciekawa sprawa ale jak juz pisalem zeskanuj zaswiadczenie i fakture.

Tytus

Data: 2009-03-17 16:23:42
Autor: James
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
"Tytus z Fabryki" wrote...
***U¿ytkownik "Jacek Ró¿añski"
Nie mów, ¿e jeszcze zap³aci³e¶ :)

Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to rozne kwoty.

Ciekawa sprawa. Ostatnio robilem przeglad samochodu. Przeglad sie odbyl, ale niestety okazalo sie, ze jedno kolo za slabo hamuje. W zwiazku z tym nie otrzymalem przedluzenia dowodu, ale tez nic nie zaplacilem. Mily gosc powiedzial, zebym naprawil usterke i przyjechal do niego. Powiedzial, ze po prostu bedzie szybciej, bo wszystko juz sprawdzil i teraz nie bedzie tego musial robic drugi raz. Sprawdzi tylko hamulce.
Nastepnego dnia naprawilem hamulec i pojechalem do nich. Gosc sprawdzil hamulec, zaprosil do biura, wypelnil papiery, zainkasowal 98zl (wedlug wywieszonego cennika za przeglad samochodu), podziekowal i zyczyl milego dnia.

Stacja niedaleko Warszawy... moze tu sa inne zasady, ale mi sie takie podobaja. Milo, grzecznie, szybko.

--
pozdro
James

Data: 2009-03-17 16:31:34
Autor: Tytus z Fabryki
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
Siemka

[...]

A rachunek dostales???

Tytus

Data: 2009-03-17 16:34:56
Autor: James
[...]

Oczywiscie, ze tak! Wydruk z kasy z data, godzina, opisem za co, itd.
Nie powinno tak byc?

--
pozdro
James

Data: 2009-03-17 18:24:33
Autor: Arni
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
James pisze:
"Tytus z Fabryki" wrote...
Siemka

[...]

Nie :)
Powinienes jeszcze dostac kwitek na 1 z³ tylko nie pamietam na co bo swoj wlasnie wyrzuci³em :).
A prawidlowa procedura jest taka ze kasuj± za przeglad (moze byc po a nie przed) i jesli masz usterke to daja kwitka i masz chyba 2 tygodnie na usuniecie. Jak zdazysz to nie placisz. Jak nie to przeglad idzie od nowa. Nie mam konkretnych dowodów ale w roznych stacjach ta wersja jest najczestsza.

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-18 12:38:22
Autor: masti
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:24:33 +0100, Arni napisał(a):

Nie :)
Powinienes jeszcze dostac kwitek na 1 zł tylko nie pamietam na co bo
swoj wlasnie wyrzuciłem :).

za wpisanie przeglądu do Centralnej Ewidencji Pojazdów. Tak, tej, która nie działa :)

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-03-18 13:54:16
Autor: Tytus z Fabryki
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
Siemka
U¿ytkownik "Arni"
 Nie :) Powinienes jeszcze dostac kwitek na 1 z³ tylko nie pamietam na co bo swoj wlasnie wyrzuci³em :).

CEPiK

[...]

Blisko blisko :)... 98 pln to oplata za BT + 1 PLN za "pieczatke" czyli CEPIK (platne zawsze jak stemplujemy DR).
14 dni na usuniecie usterki ustawodawca daje bez potrzeby powtarzania calego BT. Natomiast ponowne sprawdzenie usterki w tym terminie kosztuje 20 pln - za kazda usterke wyszczegolniona w ustawie lub 20 pln za wszystkie pozostale.

Tytus

Data: 2009-03-18 22:37:12
Autor: Jacek Ró¿añski
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
Arni pisze:
James pisze:
"Tytus z Fabryki" wrote...
Siemka

[...]

To jaki¶ faszyzm :)

Data: 2009-03-18 16:15:55
Autor: Jacot
"James" <no@ddress.for.spam> wrote:

Oczywiscie, ze tak! Wydruk z kasy z data, godzina, opisem za co, itd.
Nie powinno tak byc?

No i bywa, szkoda ze normalnosc jest wciaz nienormalna...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-18 22:35:59
Autor: Jacek Ró¿añski
Tytus z Fabryki pisze:

***U¿ytkownik "Jacek Ró¿añski"
 Nie mów, ¿e jeszcze zap³aci³e¶ :)

Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to rozne kwoty.

Chwilunia, zap³acê jak bêdzie za co :)

Data: 2009-03-19 09:59:47
Autor: Arni
Jacek Ró¿añski pisze:
Tytus z Fabryki pisze:

***U¿ytkownik "Jacek Ró¿añski"
 Nie mów, ¿e jeszcze zap³aci³e¶ :)

Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to rozne kwoty.

Chwilunia, zap³acê jak bêdzie za co :)

p³acisz za _wykonanie_ badania, nie za jego wynik.

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??