Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??

Data: 2009-03-15 15:54:59
Autor: BartekGSXF
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??

U¿ytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpgd32$na0$1inews.gazeta.pl...
(ciach)
Ale Ty tak na powaznie?
Bo na pl.misc.samochody tez opisujesz podobny problem. Albo masz pecha albo trollujesz.
A moze Ty sie pod kogos podszywasz??
http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_frm/thread/5f4e0da0f590ce28#

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-15 16:12:36
Autor: szmergiel
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

U¿ytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpj4vu$sps$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Tak, na samochody tez napisalem. Bo ten sam chuj 3 miesace temu robil
problemy mojej dziewczynie o jakis cerytfika na przciemnione szyby w
samochodzie. Chcialem sie dowiedzeic jak to jest z tym certyfikatem bo dla
mnie nastepna oczywsta bzdura. Poprostu wtedy pomyslem, ze to jakis idiota i
zapomnialem, a teraz przydazyl mi sie kolejny przypadek gdzie ten facet
wykazal sie brakiem kompetencjii nieznajomoscia przepisow. W³asnie pisze
pismo do starosty o przpreprowadzenie kontroli w tej stacji i ewentualne
cofniecie uprawnien temu diagnoscie. Dlatego tez pomyslem jeszcze o tych
szybach w samochodze zeby to tez uj±c.

pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzañskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat

Data: 2009-03-15 19:51:45
Autor: BartekGSXF
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??

U¿ytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpj5sg$qf$1inews.gazeta.pl...

[...]
To musisz miec naprawde pecha :)
Powinienes zaczac przyjezdzac na przeglady do nas do Lodzi :)
Ja robie przeglady na Kasprzaka i jeszcze nigdy nie mialem klopotow, no raz jak zdjalem chlapacz z Jawy.

pozdr

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-15 20:26:23
Autor: Monster
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??

U¿ytkownik "szmergiel"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Macie tylko jedn± stacjê w okolicy?Je¶li natkn±³e¶ siê ju¿ raz na debila najlepiej omijaæ szerokim ³ukiem,nie u¿erasz siê,a stacja ma conajmniej jednego klienta mniej

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-03-15 20:40:42
Autor: szmergiel
Czy ba b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny??

U¿ytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpjkop$3fe$1news.onet.pl...

[...]

Nie, jest w poblizu jeszcze jedna w ktorej zawsze robilem przeglady bez zadnego problemu, ale do tej mam blizej i pojechalem mimo ze mi kumple odradzali.