Czy będzie sterował naszym samolotem pilot (z tylnego siedzenia)?

Data: 2015-10-19 08:10:21
Autor: Mark Woydak
Czy będzie sterował naszym samolotem pilot (z tylnego siedzenia)?
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x6qnbm0t50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Tomasz Lis

Pod wieloma moimi tekstami poświęconymi prezesowi PiS-u, czytałem wpisy
sugerujące, że na punkcie Jarosława Kaczyńskiego mam jakąś obsesję. Dziś,
odnosząc się do tych wszystkich komentarzy piszę otwarcie – tak, mam na
punkcie lidera PiS-u pewną obsesję, mniej więcej taką jak na punkcie
Polski.
--

Wystarczy, że "sterował" samolotem do Smoleńska!

Mark Woydak

--

Czy będzie sterował naszym samolotem pilot (z tylnego siedzenia)?