[mbank] Czy bank może naliczać opłatę od nieaktywowanej karty?

Data: 2012-08-01 07:48:31
Autor: gregor
[mbank] Czy bank może naliczać opłatę od nieaktywowanej karty?
W dniu 2012-07-31 21:12, darkblue pisze:
Podpowiedzcie - czy bank, w tym wypadku chodzi o mBank, może naliczać
opłatę od nieaktywowanej karty?
Sytuację taką miał członek mojej rodziny. Rachunek praktycznie
nieużywany od roku, lista kart pusta, weszły środki i sru - pobrali po 2
zł za kilkanaście miesięcy za jednym razem. Gdyby ta karta doszła pocztą
to rozumiem, gdyby się walała w wiadomym miejscu, również, ale w takim
wypadku...?
mLinia upiera się, że prawo po ich stronie. prawo prawem, ale klienta
stracili. kolejna osoba w rodzinie, która żegna mbank.. brawo ;)

no to ładnie zamówiłem żonce karte bo myślałem, że będzie korzystać z tego konta zamiast w PKO i nie aktywowałem jej odkąd ją dostała tak więc trzeba będzie ją aktywować i zrezygnować z niej ? bo innej opcji chyba nie ma :)

ten bank to jakaś namiastka typowego zdiercy

gregor

[mbank] Czy bank może naliczać opłatę od nieaktywowanej karty?