Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?

Data: 2010-04-17 07:33:49
Autor: JanKo
Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?
Agent Grzexs nadaje:
Mam taki przypadek - Toyota Bank podniósł opłatę za KK o 100%. Nic o
tym nie wiedziałem, nie przyszło mi do głowy, by spoglądać na TOiP na
www, a żadnego komunikatu, ani listu nie było.

Bank informuje cię o zmianach w formie ustalonej w umowie. Jeśli jest to komunikat na stronie www to niestety musisz tam regularnie zaglądać, a jeśli mail to musisz tą skrzynkę czytać. Nie jest wymagana forma "papierowa".

Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?