Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?

Data: 2015-12-17 15:20:58
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
Dzwoni dzis do mnie BZWBK, zebym zamknal konto,
ktorego od lat nie uzywam, bo moga zaczac naliczac oplaty.

Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawe.
Pierwsze co przychodzi mi do glowy do prosba
o okazanie umowy o prowadzenie konta wraz z wymaganymi podpisami.
Jesli tego nie okaza, to po prostu wyjde z oddzialu.

Zle/dobrze?
Jakies pomysly?

Data: 2015-12-17 06:32:23
Autor: Kris
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 15:21:06 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawę.
BZWBK chyba kogoś przejął później sam został przejęty i może miałeś konto w którymś z przejętych/przejmujących banków.

Data: 2015-12-17 15:40:01
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
BZWBK chyba kogoś przejął później sam został przejęty i może miałeś konto w którymś z przejętych/przejmujących banków.

Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

Data: 2015-12-17 16:20:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 17-12-15 o 15:40, jakson pisze:
[...]

Złóż zawiadomienie ze 190a kk - skoro Ty nie zakładałeś, to ktoś założył na Twoje dane.

Data: 2015-12-17 17:32:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n4ukvc$ams$2@speranza.aioe.org...
On 12/18/2015 12:20 AM, Robert Tomasik wrote:
Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.
Złóż zawiadomienie ze 190a kk - skoro Ty nie zakładałeś, to ktoś założył
na Twoje dane.

Ale wy to lubicie bić pianę, dla sportu czy jak?

Kto ich tam wie - pewnie efekt przejecia, ale moze jakis pracownik potrzebowal do premii, albo pilnie potrzebowal gotowki ...

Pojsc, wyjasnic - nie zaszkodzi.

J.

Data: 2015-12-17 08:41:53
Autor: Kris
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 17:32:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Kto ich tam wie - pewnie efekt przejecia, ale moze jakis pracownik potrzebowal do premii, albo pilnie potrzebowal gotowki ...
Nr telefonu autora wątku też by musiał prawidłowy znać i w system wpisać
Pojsc, wyjasnic - nie zaszkodzi.
Ot to a nie ja Robert radzi od razu Policji dupe zawracać.
Aczkolwiek policjanci też rozliczani są z ilości i każde zawiadomienie im sie przydaje;)

Data: 2015-12-18 00:39:26
Autor: Tomasz Chmielewski
[...]

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-17 19:48:58
Autor: RobertS
W dniu 2015-12-17 o 15:40, jakson pisze:

Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę

RobertS

Data: 2015-12-17 10:55:33
Autor: Kris
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 19:49:00 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

> ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę
Nie ma to zamknie teraz ponownie. Jeśli to o KB chodzi. Bo może Santander kiedyś go czymś skusił?

Data: 2015-12-17 22:00:25
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę

Mialem, ale po wielu latach i kilku przeprowadzkach gdzies sie zawieruszyl.
Zreszta juz nawet nie ma tego budynku, w ktorym rezygnowalem z konta :)

Data: 2015-12-17 08:45:55
Autor: Kris
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 15:21:06 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

Zle/dobrze?
Jakies pomysly?
Mniej wiecej tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie wykonanie telefonu do BZWBK i zapytanie niby gdzie, kiedy i jaką umowe podpisałeś.
A  jak dzwonić nie chcesz to idż i zapytaj.
Najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze.
Daj znać jak sie sprawa zakończyła.

Data: 2015-12-17 21:57:07
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
Mniej wiecej tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie wykonanie telefonu do BZWBK

Mylisz sie: szybciej napisze tu posta niz sie do nich dodzwonie.
Pomysl jeszcze raz: dzwonili do mnie, wiec po co mam dzwonic do nich,
skoro przez telefon dowiedzialem sie tyle co nic?
Skonczylo sie na tym, ze szybciej i kompetentniej bedzie jak odwiedze oddzial, o dziwo...

Data: 2015-12-18 04:50:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?

"jakson" n4ugcg$7tm$1@node2.news.atman.pl

Dzwoni dzis do mnie BZWBK, zebym zamknal konto,
ktorego od lat nie uzywam, bo moga zaczac naliczac oplaty.

Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawe.

Musisz zamknąć konto -- aby nie naliczali Ci opłat!
Jeśli nie masz tam konta -- musisz założyć!!!
Koniecznie!!! Najlepiej dzięki banerowi z tej:

  http://danutac.eu/ <-- środkowy klawisz; drugi baner od dołu

strony. Wówczas otrzymasz coś (50 pln) ode mnie (o ile ja otrzymam od
Agory -- na razie jest problem z wypłatą za dwa założenia) i coś od banku...

Pierwsze co przychodzi mi do glowy do prosba
o okazanie umowy o prowadzenie konta wraz z wymaganymi podpisami.
Jesli tego nie okaza, to po prostu wyjde z oddzialu.

BZWBK jest winny mojej matce 400 pln od dawna.
Sporo pisania, sporo wymyślania (przez bank)
bzdur, ale bank jest silny więc bank ma rację.

   http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/ <-- wyciągi, z których
   można wyczytać, jak BZWBK płacił 50 pln miesięcznie

Można dać 500 pln na dziecko (nawet trzydziestoletnie -- pracujące w BZWBK
czy Getin) i nałożyć podatki na wszystko, ale dopóki w tym kraju bezkarni
będą złoczyńcy, dopóty będzie tu bieda. Tradycja polska nakazuje niszczenie
ludzi pracowitych (obszarników i posiadaczy!) i promowanie dywersantów
niszczących życie ludziom pracowitym, uczciwym...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?