Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?

Data: 2015-12-17 06:32:23
Autor: Kris
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 15:21:06 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawę.
BZWBK chyba kogoś przejął później sam został przejęty i może miałeś konto w którymś z przejętych/przejmujących banków.

Data: 2015-12-17 15:40:01
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
BZWBK chyba kogoś przejął później sam został przejęty i może miałeś konto w którymś z przejętych/przejmujących banków.

Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

Data: 2015-12-17 16:20:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 17-12-15 o 15:40, jakson pisze:
[...]

Złóż zawiadomienie ze 190a kk - skoro Ty nie zakładałeś, to ktoś założył na Twoje dane.

Data: 2015-12-17 17:32:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n4ukvc$ams$2@speranza.aioe.org...
On 12/18/2015 12:20 AM, Robert Tomasik wrote:
Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.
Złóż zawiadomienie ze 190a kk - skoro Ty nie zakładałeś, to ktoś założył
na Twoje dane.

Ale wy to lubicie bić pianę, dla sportu czy jak?

Kto ich tam wie - pewnie efekt przejecia, ale moze jakis pracownik potrzebowal do premii, albo pilnie potrzebowal gotowki ...

Pojsc, wyjasnic - nie zaszkodzi.

J.

Data: 2015-12-17 08:41:53
Autor: Kris
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 17:32:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Kto ich tam wie - pewnie efekt przejecia, ale moze jakis pracownik potrzebowal do premii, albo pilnie potrzebowal gotowki ...
Nr telefonu autora wątku też by musiał prawidłowy znać i w system wpisać
Pojsc, wyjasnic - nie zaszkodzi.
Ot to a nie ja Robert radzi od razu Policji dupe zawracać.
Aczkolwiek policjanci też rozliczani są z ilości i każde zawiadomienie im sie przydaje;)

Data: 2015-12-18 00:39:26
Autor: Tomasz Chmielewski
[...]

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-17 19:48:58
Autor: RobertS
W dniu 2015-12-17 o 15:40, jakson pisze:

Kiedys, dawno temu w przejetym przez WBK Kredyt Banku,
ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę

RobertS

Data: 2015-12-17 10:55:33
Autor: Kris
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 19:49:00 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

> ale owe konto rownie dawno temu zostalo zakmniete.

a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę
Nie ma to zamknie teraz ponownie. Jeśli to o KB chodzi. Bo może Santander kiedyś go czymś skusił?

Data: 2015-12-17 22:00:25
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
a masz potwierdzenie zamknięcia tego konta?
taki dokument z pewnością rozwiąże sprawę

Mialem, ale po wielu latach i kilku przeprowadzkach gdzies sie zawieruszyl.
Zreszta juz nawet nie ma tego budynku, w ktorym rezygnowalem z konta :)

Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?