Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?

Data: 2015-12-17 08:45:55
Autor: Kris
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 15:21:06 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

Zle/dobrze?
Jakies pomysly?
Mniej wiecej tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie wykonanie telefonu do BZWBK i zapytanie niby gdzie, kiedy i jaką umowe podpisałeś.
A  jak dzwonić nie chcesz to idż i zapytaj.
Najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze.
Daj znać jak sie sprawa zakończyła.

Data: 2015-12-17 21:57:07
Autor: jakson
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?
Mniej wiecej tyle samo czasu co pisanie tego posta zajeło by Tobie wykonanie telefonu do BZWBK

Mylisz sie: szybciej napisze tu posta niz sie do nich dodzwonie.
Pomysl jeszcze raz: dzwonili do mnie, wiec po co mam dzwonic do nich,
skoro przez telefon dowiedzialem sie tyle co nic?
Skonczylo sie na tym, ze szybciej i kompetentniej bedzie jak odwiedze oddzial, o dziwo...

Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?