Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?

Data: 2015-12-18 04:50:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?

"jakson" n4ugcg$7tm$1@node2.news.atman.pl

Dzwoni dzis do mnie BZWBK, zebym zamknal konto,
ktorego od lat nie uzywam, bo moga zaczac naliczac oplaty.

Tak sie akurat sklada, ze jeszcze nie mialem tam konta
i zastanawiam sie jak prawidlowo zalatwic sprawe.

Musisz zamknąć konto -- aby nie naliczali Ci opłat!
Jeśli nie masz tam konta -- musisz założyć!!!
Koniecznie!!! Najlepiej dzięki banerowi z tej:

  http://danutac.eu/ <-- środkowy klawisz; drugi baner od dołu

strony. Wówczas otrzymasz coś (50 pln) ode mnie (o ile ja otrzymam od
Agory -- na razie jest problem z wypłatą za dwa założenia) i coś od banku...

Pierwsze co przychodzi mi do glowy do prosba
o okazanie umowy o prowadzenie konta wraz z wymaganymi podpisami.
Jesli tego nie okaza, to po prostu wyjde z oddzialu.

BZWBK jest winny mojej matce 400 pln od dawna.
Sporo pisania, sporo wymyślania (przez bank)
bzdur, ale bank jest silny więc bank ma rację.

   http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/ <-- wyciągi, z których
   można wyczytać, jak BZWBK płacił 50 pln miesięcznie

Można dać 500 pln na dziecko (nawet trzydziestoletnie -- pracujące w BZWBK
czy Getin) i nałożyć podatki na wszystko, ale dopóki w tym kraju bezkarni
będą złoczyńcy, dopóty będzie tu bieda. Tradycja polska nakazuje niszczenie
ludzi pracowitych (obszarników i posiadaczy!) i promowanie dywersantów
niszczących życie ludziom pracowitym, uczciwym...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Czy bank musi udowodnic prowadzenie rachunku?