Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

Data: 2009-10-28 22:34:00
Autor: Stef9
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Witam.
    Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Pieniędzy nie dostałem, a transakcja została zaksięgowana
jako zrealizowana. Złożyłem reklamację (mBank).
    Jakim cudem mBank zaksięgował tą transakcję ? Powinno
być info z bankomatu, że pieniądze nie zostały wydane.
    Wypłacałem z bankomatu. Po nienormalnie długim okresie
(około 3 minut) kartę mi oddał, zaczęły migać LEDy wokół
otworu na kartę, na ekranie pojawił się napis, że transakcja nie
może być zrealizowana. Wróciłem tam po ok. 20 min. i następny
klient miał taką samą sytuację.

Data: 2009-10-28 16:45:03
Autor: witek
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
Stef9 wrote:
    Witam.
    Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

tak samo jak kazde inne.

    Pieniędzy nie dostałem, a transakcja została zaksięgowana
jako zrealizowana. Złożyłem reklamację (mBank).

zaksiegowana, czy narazie zablokowana

    Jakim cudem mBank zaksięgował tą transakcję ? Powinno
być info z bankomatu, że pieniądze nie zostały wydane.

wiec pewnie nie bylo, albo jeszcze nie doszła.

[...]

blokada po 2 tygodniach sama znika, wiec za 2 tygodnie dostaniesz swoją kase
urok korzystania z bankomatow.

Data: 2009-10-28 23:15:38
Autor: Stef9

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

zaksiegowana, czy narazie zablokowana

    zablokowana to była, a teraz jest zaksiegowana

>     Jakim cudem mBank zaksięgował tą transakcję ? Powinno
> być info z bankomatu, że pieniądze nie zostały wydane.

wiec pewnie nie bylo, albo jeszcze nie doszła.

    jeżeli transakcja została zaksięgowana to znaczy, że przyszło
info, że transakcja doszła do skutku, albo mBank sam uznał, że należy
ją zaksięgować.

blokada po 2 tygodniach sama znika, wiec za 2 tygodnie dostaniesz swoją kase
urok korzystania z bankomatow.

    Nie mam blokady. Mam zrealizowaną transakcję.
Moge tylko liczyć na to, że mBank uzna moją reklamację.
Powiedzieli, że mają na to 30 dni, a w praktyce załatwiają szybciej.

Data: 2009-10-28 22:55:26
Autor: muchomorek
Dnia Wed, 28 Oct 2009 23:15:38 +0100, Stef9 napisał(a):

> [...]

> być info z bankomatu, że pieniądze nie zostały wydane.

wiec pewnie nie bylo, albo jeszcze nie doszła.

    jeĹźeli transakcja została zaksięgowana to znaczy, Ĺźe przyszło
[...]

Mylisz sie, nie 30 dni.. Poczekasz duzo wiecej..
Mialem podobna sytuacje, czekalem 3 miesiace ;-)
cash4you szybko nie oddaje pieniadzy ;-)
Ja od tamtej pory nie korzystam z ich uslug ;-)
Pozdrawiam!

Data: 2009-10-28 22:59:50
Autor: Tomasz [Bubon]
[...]

Mojemu znajomem bankomat nie wydał całej kwoty - brakowało 50pln.
Reklamacja w mBanku, 5 tygodni i brakująca 50 znalazła się na koncie.
Różnie bywa.

Data: 2009-10-31 11:49:18
Autor: Stef9
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ?? Tak, omijać.

Stef9 wrote:
>     Witam.
>     Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

tak samo jak kazde inne.

    Nie sądzę, aby każde inne bankomaty miały wadę jaką
ma cash4you. Tzn. wyswietla, że transakcja nie może być zrealizowana,
a jednocześnie idzie info do banku, że została zrealizowana.
Bank zaksięgował to po 2 dniach jako wypłacone. Przez pierwsze
2 dni było oczekujące (zablokowane).

Data: 2009-10-28 23:02:49
Autor: kjonca
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
On 28 Paź, 22:34, "Stef9" <noaddr...@o2.pl> wrote:
    Witam.
    Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.
KJ

Data: 2009-10-29 08:19:23
Autor: Valdi.Pavlack
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
"kjonca"

Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.

IMHO ryzyko korzystania z nich jest znacznie większe niż z pozostałych
maszyn. To oczywiście moje subiektywne odczucia, ale... już 6 - 7 razy
miałem sytuację, że po wklepaniu PINu, podaniu żądanej kwoty wypłaty
bankomat lubił się przywiesić nawet na 3 minuty (może myślał wtedy czy kasę
mi wypłacić czy nie...?) aby potem wydać mi kasą jaką chciałem.
Za dużo nerwów mnie nie kosztowało. Na całe szczęście w lokalizacji gdzie
znajdował się ich przybytek postawili ecard, kilka metrów dalej euronet,
obok mam ING a dwie ulice dalej oddział BZ WBK z bankomatem. Życie nie
zmusza mnie do korzystania z tego badziewia i mam nadzieję, że mnie więcej
już nie zmusi.

Pozdrawiam.

PS.
No i ten ich porypany układ ekranu, przy którym trzeba się zatrzymać na
chwilę aby nie beknąć i nie zaznaczyć sprawdzania salda.

Data: 2009-10-29 09:00:12
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "kjonca" <kjonca@gmail.com> napisał w wiadomości news:0eff4a98-689a-4120-8aec-3f15c4fdb558g27g2000yqn.googlegroups.com...
On 28 Paź, 22:34, "Stef9" <noaddr...@o2.pl> wrote:
Witam.
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.

Omijam, gdy tylko mogę, bo denerwuje mnie opcja, pierwsza od góry - wypłata i saldo. Już ze 2 razy klikłem to i zostałem skasowany po złociszu za sprawdzenie salda :)

Data: 2009-10-31 13:29:12
Autor: Fantom
[...]

Ja to chyba kiedys kliknalem (mBank) i chyba nie zzarlo mi 1 zl z konta

Fantom

Data: 2009-10-29 12:59:16
Autor: Stef9
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

Użytkownik "Stef9" <noaddress@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcad41$p7e$1node2.news.atman.pl...
    Witam.
    Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

    Zapomniałem napisać, że 15 min. później tą samą kartą
wypłaciłem pieniądze z bankomatu Euronetu. Ale zmuszony
byłem wypłacić mniejszą kwotę, bo tyle mi zostało na koncie
po zablokowaniu przez bankomat Cash4You.

Data: 2009-10-30 23:59:51
Autor: Feromon
[OT] Re: Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

[...]

Sorry, ale Cash4You kojarzy mi się jak "Bezpieczna Kasa Oszczędności".
kasa jest, ale nie "for You" jak sugeruje nazwa...
Easy Money, Safe Sex, etc.

Feromon

Data: 2009-10-31 10:44:01
Autor: Fantom
[...]

Ano
Zerknijcie moj post z 02.10.2009 21:17
Tam wlasnie "stracilem" kase w C4Y.
Do dzisiaj jej jeszcze nie odzyskalem (choc mam nadzieje, ze w koncu to nastapi).
mBank tez tu juz winny - zablokowali mi kase i zglosili reklamacje rowno 2 tygodnie po mojej reklamacji !!

Fantom

Data: 2009-10-31 11:51:01
Autor: Stef9

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
> [...]

Tam wlasnie "stracilem" kase w C4Y.
mBank tez tu juz winny - zablokowali mi kase i zglosili reklamacje rowno 2

    Skąd wiesz, że reklamowali dopiero po 2 tygodniach ?

    Po przeczytaniu wątku z 02.10.2009 21:17
"Reklamacja niewyplaconych pieniedzy"
widzę, że poszkodowanych przez cash4you jest więcej.
Pluję sobie w brodę, bo niedaleko miałem inne bankomaty również bezpłatne.
Nie przypuszczałem, że cash4you to takie badziewie.
Wyswietlił, że transakcja nie może być zrealizowana, a pomimo to poszło
info do mBanku i transakcję zaksięgowali.

Data: 2009-10-31 12:45:09
Autor: Fantom
> [...]

tygodnie po mojej reklamacji !!

   Skąd wiesz, że reklamowali dopiero po 2 tygodniach ?

Po pierwsze po 2 tygodniach dopiero kwotya reklamowana weszla mi na konto (w blokadach oczywiscie).
I z ta sama data dostalem na pismie "potwierdzenie zlozenia reklamacji".
Po wszytskim (jak odzyskam w koncu kase) zloze reklamacje i zazadam odsetek/odszkodowania

Fantom

Data: 2009-10-31 14:35:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ?? Tak, omijać.

"Stef9" hch4c4$hkl$2@node1.news.atman.pl

Pluję sobie w brodę, bo niedaleko miałem inne bankomaty również bezpłatne.

Pozostają pytania:

 -- Dlaczego mBank (BRE) współpracuje z c4y?
 -- Dlaczego mBank nie ostrzega swych klientów?
 -- Dlaczego mBank nie walczy w imieniu swych
    klientów z nieuczciwością c4y?
 -- Dlaczego stosowne instytucje (biorące chyba
    szmal z podatków) nie zajmują się takimi sieciami c4y?

To ostatnie jest może i zrozumiałe -- trzeba by te instytucje powiadomić. :)

Data: 2009-10-31 14:25:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

"Stef9" hcad41$p7e$1@node2.news.atman.pl

   Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

Po zapoznaniu z się z lekturą wątku, uważam, iż nie należy
omijać z daleka, ale wystarczy nie wkładać do nich swoich kart. :)

Data: 2009-11-14 01:43:22
Autor: Stef9
[...]

    12.11.2009 - nie pobrana kwota pojawiła się na koncie,
ale jest zablokowana. Czyli coś się dzieje.
Minęło 17 dni od incydentu.

Data: 2009-11-18 07:09:00
Autor: Stef9

Użytkownik "Stef9" <noaddress@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdktoq$nvd$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> jako zrealizowana. Złożyłem reklamację (mBank).

    12.11.2009 - nie pobrana kwota pojawiła się na koncie,
ale jest zablokowana. Czyli coś się dzieje.

    wtorek, 17.11.2009.
    Otrzymałem list z mBanku  - Potwierdzenie  przyjęcia reklamacji.
Wynika z niego, że akceptant karty (właściciel cash4you) ma 90 dni
na udzielenie odpowiedzi. Czyli najpóźniej 10.02.2010 akceptant karty
odpowie czy uznaje moją reklamację, czy nie.
Tzn, że od 26.10.2009 nie mam dostępu do zablokowanej kwoty
i najpóźniej do 10.02.2010 będę wiedział, czy zwrócą pieniądze.

Reklamacja złożona 28.10.2009, w dniu incydentu 26.10.2009
 mBank odmówił przyjęcia reklamacji.
    Napisali, że reklamacja została już przesłana do akceptanta karty.
Nie napisali kiedy została przesłana. Należy rozumieć, że nie później
niż 12.11.2009 (taką datę ma przysłany list).

Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??