Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

Data: 2009-10-29 12:59:16
Autor: Stef9
Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

Użytkownik "Stef9" <noaddress@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcad41$p7e$1node2.news.atman.pl...
    Witam.
    Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??

    Zapomniałem napisać, że 15 min. później tą samą kartą
wypłaciłem pieniądze z bankomatu Euronetu. Ale zmuszony
byłem wypłacić mniejszą kwotę, bo tyle mi zostało na koncie
po zablokowaniu przez bankomat Cash4You.

Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??