Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?

Data: 2012-10-18 09:29:02
Autor: A. Filip
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?
Po us艂yszeniu i zobaczeniu sytuacji a potem wykr臋tas贸w i "wyja艣nie艅" w
sprawie "basenu narodawego" jako艣 moje oszacowanie 偶e Smole艅sk m贸g艂 by膰
_TYLKO_  "wielk膮 i wielostronn膮 akumulacj膮 niekompetencji" znacznie
wzros艂o. Premier wida膰 m贸g艂 zna膰 prawdziwy (nie optymistycznie
propagandowy) poziom (rz膮dowej) niekompetencji i dlatego m贸g艂 unika膰 jak
ognia "babrania si臋 w szczeg贸艂ach" kt贸rego wymaga艂oby pedantycznie
profesjonalne wykluczenie mo偶liwo艣ci "celowego dzia艂ania" (zamachu?)
a "przy okazji" mog艂y zbyt wiele ujawni膰 publicznie.

P.S.
Mi niekompetentni/"niekompetentni" Ruscy wisz膮 znacznie niej ni偶
niekompetentna RP3.

Data: 2012-10-18 10:03:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87wqyo9r83.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Je艣li chodzi o Smole艅sk to od pocz膮tku wiadomo, 偶e spowodowany zosta艂 brakiem kompetencji pilot贸w. To by艂o jedyn膮 g艂贸wn膮 przyczyn膮 jebni臋cia w ziemi臋. Reszta niekompetencji nie mia艂a bezpo艣redniego wp艂ywu na jebni臋cie w ziemi臋!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-18 12:08:37
Autor: Chiron
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:507fb7d7$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ciekawe co zrobisz, jak Ci revelstein napisze, 偶e jednak nie?Za艂o偶臋 si臋, 偶e powiesz co艣 w tym rodzaju: "od pocz膮tku tak uwa偶a艂em". Tacy jak Ty nie maj膮 dysonans贸w poznawczych.

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-18 12:16:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?

U偶ytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k5okf3$u9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ty masz jeden katotalibie - Jarusia. No mo偶e dwa - jeszcze tch贸rza Macierewicza!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-18 14:08:55
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czy wojsko/WP dopuszczaj膮ce "niekompetentnych pilot贸w" za stery samolotu
z pasa偶erami mo偶e by膰 podejrzewane o kompetencje?
A pasa偶erami byli mi臋dzy innymi:
a) zwierzchnik WP w (okresie pokoju przez ministra, prezydent)
b) dow贸dca lotnictwa

Jak dla ciebie nikt ma nieodpowiada膰 za jak piszesz dopuszczenie za
stery pilot贸w z brakami w kompetencji to dla mnie ju偶 uton膮艂e艣 w
kulturze nieodpowiedzialno艣ci.

Data: 2012-10-18 15:36:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87wqyougmg.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

I po co bijesz pian臋? To co zrobili piloci nie mie艣ci si臋 nawet w kanonach post臋powania pilota przedszkolaka. Na zachowanie w przer贸偶nych sytuacjach s膮 wypracowane procedury. W tym wypadku, nawet pocz膮tkuj膮cy pilot wiedzia艂by, 偶e w takich okoliczno艣ciach przyrody nale偶y niezw艂ocznie uda膰 si臋 na zapasowe lotnisko.
Dlaczego kapitan tak nie post膮pi艂, a chcia艂 l膮dowa膰? Wszyscy wiedz膮, tylko nie chc膮 tego przyzna膰.

Przyk艂ad pr贸by l膮dowania w Gruzji si臋 k艂ania! On tu jest kluczowy!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-18 17:21:13
Autor: A. Filip
[...]

Masz do wyboru dwie opcje:
a) WP dopu艣ci艂o za stery pilot贸w ze sk艂onno艣ciami samob贸jczymi
   [spierdolone testy psychologiczne]
b) WP dopu艣ci艂o za stery pilot贸w nie wiedz膮cych jakie ryzyko podejmuj膮
   r贸wnie偶 na skutek swojego "nieu艣wiadomionego niedoszkolenia"
   [spierdolone szkolenie]

A za nie l膮dowanie w Gruzji AFAIR minister psychiatra Klich (PO) nada艂
pilotom odznaczenia i (ten jak dla mnie _trep_) s膮dzi艂 偶e sprawa jest
za艂atwiona cho膰 piloci "co si臋 postawili" zrezygnowali z s艂u偶by.

Data: 2012-10-18 17:46:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87a9vjkdqu.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Dalej dymisz. Daj se spok贸j...
W Grecji pierwszy pilot by艂 odporny i nie da艂 se w kasz臋 dmucha膰. Drugim pilotem by艂 "nasz" dow贸dca ze Smole艅ska. Widzia艂 jak potraktowano jego "gruzi艅skiego" dow贸dc臋. Reszt臋 sobie dopisz. Ponadto nudzisz mnie... Jeste艣 przewidywalny jak ka偶dy pisiaczek. Ki艣cie si臋 we w艂asnym smrodzie mg艂y smole艅skiej i helu wypuszczanego z ruskiego samolotu...

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-18 12:06:16
Autor: Chiron
[...]

Problem w tym, 偶e tam s膮 kompetentni od TAKICH spraw. W tym problem.