Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?

Data: 2012-10-18 12:06:16
Autor: Chiron
Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?
U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87wqyo9r83.fsfbat.anfi.homeunix.org...
Po us艂yszeniu i zobaczeniu sytuacji a potem wykr臋tas贸w i "wyja艣nie艅" w
sprawie "basenu narodawego" jako艣 moje oszacowanie 偶e Smole艅sk m贸g艂 by膰
_TYLKO_  "wielk膮 i wielostronn膮 akumulacj膮 niekompetencji" znacznie
wzros艂o. Premier wida膰 m贸g艂 zna膰 prawdziwy (nie optymistycznie
propagandowy) poziom (rz膮dowej) niekompetencji i dlatego m贸g艂 unika膰 jak
ognia "babrania si臋 w szczeg贸艂ach" kt贸rego wymaga艂oby pedantycznie
profesjonalne wykluczenie mo偶liwo艣ci "celowego dzia艂ania" (zamachu?)
a "przy okazji" mog艂y zbyt wiele ujawni膰 publicznie.

P.S.
Mi niekompetentni/"niekompetentni" Ruscy wisz膮 znacznie niej ni偶
niekompetentna RP3.

Problem w tym, 偶e tam s膮 kompetentni od TAKICH spraw. W tym problem.

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Czy "basen narodawy" uprawdopodabnia Smole艅sk jako wielk膮 i wielostronn膮 akumulacje niekompetencji w RP3?