Czy bateria może mieć wpływ na działanie telefonu?

Data: 2010-09-20 11:33:43
Autor: Mich
Czy bateria może mieć wpływ na działanie telefonu?
Witam,
Pytanie z cyklu dziwnych: czy stan baterii może mieć wpływ na działanie
telefonu? Np. czy to że bateria jest stara może powodować że telefon
zaczyna lekko wariować - gubi zasięg, czasami GPS nie działa, czasem nie
można sie do mnie dodzwonić, czasem ja nie mogę zadzwonić, czasem
zadzwonię, ale nie mogę się rozłączyć itp.
Przez "starą baterię" rozumiem oryginalny aku. 2 letni, zaś telefon to
Samsung i780 na Windows Mobile. Operator mBank mobile.

Data: 2010-09-20 12:04:06
Autor: J.F.
Czy bateria może mieć wpływ na działanie telefonu?
Użytkownik "Mich" <nospam@nospam.pl> napisał w
[...]

Moze. Ale w tym przypadku ... raczej nie.

Obejrzyj jej styki .. i wgraj nowe oprogramowanie.

J.

Czy bateria może mieć wpływ na działanie telefonu?