Czy bedąc na ryczałcie mogę odliczyć od dochodowego zus pracownika lub zus żony która mi pomaga w dg ?

Data: 2010-11-28 10:44:12
Autor: Szumek
Czy bedąc na ryczałcie mogę odliczyć od dochodowego zus pracownika lub zus żony która mi pomaga w dg ?
Witam
pytanie jak w temacie
wiadomo od dochodowego odliczam swój zus
ale czy mogę równiez odliczać zus żony robiąc ją wspołwłascicielka czy cos w tym stylu
i gdybym zatrudnił to zus pracownika czy można odliczyć?
pozdrawiam

Czy bedąc na ryczałcie mogę odliczyć od dochodowego zus pracownika lub zus żony która mi pomaga w dg ?