Czy bede mial internet w tym miejscu ?

Data: 2011-09-07 05:09:37
Autor: SJS
Czy bede mial internet w tym miejscu ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j45045$3p4$1@news.task.gda.pl...
Mam dylemat, czy w miejscu zamieszkaia bede lapal jakis normalny internet.
na stronie http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/53.48323803908667,14.408569335937502/z/13
mam obok siebie nadajnik Play. ale na stronach play, w tym miejscu internet to raptem jakis EDGE.
Czy na stronach play maja niaktualny zasieg (nadajnik stoi moze z pol roku) czy po prostu to nie jest nadajnik do internetu i nie mam co liczyc na HSDPA itp ?

Patrzyłem na mapę sprawdzając czy u mnie chwyci
Wychodziło, że nie
Zaryzykowałem /10 dni na zwrot/ i mam lepiej niż z IPlusa /4x szybciej/
SJS

Czy bede mial internet w tym miejscu ?