Czy będzie amerykański/facebookowy cenzor pluć posłance Pawłowicz (PiS) w twarz?! ["kobiety" w Rio]

Data: 2016-08-27 16:41:34
Autor: A. Filip
Czy będzie amerykański/facebookowy cenzor pluć posłance Pawłowicz (PiS) w twarz?! ["kobiety" w Rio]

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/facebook-ocenzurowal-wpis-pawlowicz-co-sie-stalo_884554.html
Facebook ocenzurował wpis Pawłowicz! Co się stało?
27.08.2016, godz. 12:00
[...] Krystyna Pawłowicz postanowiła również skomentować igrzyska
olimpijskie w Rio. Znanej posłance nie przypadły do gustu zawodniczki,
które brały udział w finale biegów. Facebook jednak usunął ten post,
ale zaskoczona Krystyna Pawłowicz szybko zamieściła kolejny
komentarz. - W biegach wystąpią więc "równo", bez dyskryminacji ze
względu na płeć i cokolwiek innego: kobiety, gładko wygolone "kobiety"
zaraz po biegu dzwoniące do swych żon, faceci z koksowymi krostami,
"faceci", "dzieci" z chińskich fabryk sportu i "po ludzku traktowane"
zwierzęta. Czy nie napisałam prawdy? - zapytała posłanka PiS.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Krystyna_Paw%C5%82owicz

USA to kraj wolności _słusznego_ słowa?
W PRL/komunie były ograniczenia cenzury na _słuszne_ słowa?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Czy będzie amerykański/facebookowy cenzor pluć posłance Pawłowicz (PiS) w twarz?! ["kobiety" w Rio]