Czy będzie drugi PiC?

Data: 2010-11-08 17:50:16
Autor:
Czy będzie drugi PiC?
On Mon, 8 Nov 2010 17:45:55 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Jeszcze do niedawna "reformiści" czekali na słaby wynik PiS-u w wyborach samorządowych. Myśleli, że porażka skłoni prezesa do tego, by zaczął liczyć się z ich zdaniem. [...]

 zmien ten durnowaty alias na wlasny.

 smiesza mnie to kobieciny, ktore wciaz naiwnie wierza, ze  prezes jest cacy, a zbynio be. usiluja kreowac sie na skrzywdzone,
 a jeszcze pol roku temu sikaly w majtki ze szczescia, ze moga  stac obok prezesa. nie szkoda mi ich zupelnie. za durne wybory
 tak wlasnie sie placi. prezesie - kto nastepny ?

Czy będzie drugi PiC?