Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?

Data: 2009-03-30 04:59:04
Autor: alojzy.zakalec
Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?
Czy któryś z operatorów w swojej ofercie "na kartę" planuje wyjść ze
świąteczną promocją "podwójnego doładowania"?
W święta Bożego Narodzenia Orange i EraTakTak mieli coś takiego (ale
ja przegapiłem a teraz chcę kupić jakiegoś startera).

A co z Play i SimPlusem? Śpią? To może teraz? ;)

Data: 2009-03-30 14:26:51
Autor: wiatrak

Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8618d50-a1f2-410c-beb7->b14aae82056a@s20g2000yqh.googlegroups.com...
Czy któryś z operatorów w swojej ofercie "na kartę" planuje wyjść ze
świąteczną promocją "podwójnego doładowania"?

A co z Play i SimPlusem? Śpią? To może teraz? ;)

Play to ma akurat dwa razy taniej. Bez podwójnego " doładościemniania".

wiatrak

Data: 2009-03-30 11:02:13
Autor: alojzy.zakalec
On Mar 30, 2:26 pm, "wiatrak" <wiatra...@yahoo.pl> wrote:
> [...]
>A co z Play i SimPlusem? Śpią? To może teraz? ;)

Play to ma akurat dwa razy taniej. Bez podwójnego " doładościemniania".

znaczy że 30 gr do wszystkich?
To rzeczywiście kolosalnie taniej zwłaszcza że do stacjonarnych też....
30 gr

Data: 2009-03-30 21:01:10
Autor: SDD

Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:04a9a4d9-0a16-43b9-809f-ec9ff5f7462fy9g2000yqg.googlegroups.com...

znaczy że 30 gr do wszystkich?
To rzeczywiście kolosalnie taniej zwłaszcza że do stacjonarnych też...
30 gr

Bo stacjonarnych 5 zl jak Ci zalezy bardzo

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-31 15:59:05
Autor: Tony
Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:14:35 +0200, Tomek napisał(a):

SDD pisze:
[...]

5 zł za pakiet 100 (sto) minut do Play i na stacjonarne.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-03-30 21:45:45
Autor: wiatrak
[...]

Na stacjonarne to ma 10-12 razy taniej, a do playa ma 15 razy taniej. 5 groszy, to nie 75 groszy .

wiatrak

Data: 2009-03-31 09:50:02
Autor: Papkin
Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?

Na stacjonarne to ma 10-12 razy taniej, a do playa ma 15 razy taniej.
5 groszy, to nie 75 groszy .

Moze ktos odrobic za mnie zadanie domowe :-)?

W Play Fresh na karte bede mial te 29gr do wszystkich jak w reklamie.

A czy sa jeszcze dodatkowe, platne (piszecie o 5zl) pakiety ktore pozwola mi rozmwiac do Play za 5groszy minuta? Czegos takiego szukam.

Pakiet jest na 1 miesiac?

Jak jest rozliczany internet w PLAY Fresh na karte?

W orange mam pakiet 20MB za 10zl na GPRS i to mi odpowiada (na miesiac). A cos podobnego znajde w Fresh?

Data: 2009-03-31 10:39:14
Autor: wiatrak

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:49d1cb2dnews.home.net.pl...

[...]

http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Pakiet-100-minut-w-Play-Fresh/index.html
I możesz wykupić trzy średnio pakiety na miesiąc.

wiatrak

Data: 2009-03-31 10:58:29
Autor: Papkin
Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?

http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Pakiet-100-minut-w-Play-Fresh/index.html
I możesz wykupić trzy średnio pakiety na miesiąc.

dziekuje, srednio to wyglada :-/

Praktycznie 90% rozmow mam od klientow do mnie i duzo dzwonie na jeden numer (kobieta ;) ) w orange po 5groszy - bez limitu minut (ale aktywacja 5zl - nie zawiera minut, sama aktywacja). Internet 20MB za 10zl a za 5zl jest 10MB. W play 2x mniej i nie ma pakietu 20MB a tylko 5MB (za malo dla mnie).

No nic, moze orange zrobi kontratak lepszy.

Data: 2009-03-30 15:59:16
Autor: michaça
Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?
W święta Bożego Narodzenia Orange i EraTakTak mieli coś takiego (ale
ja przegapiłem a teraz chcę kupić jakiegoś startera).
w orange nic takiego nigdy (o ile pamietam) nie bylo, +200% (albo i 300) na specjalne konto tylko na polaczenia w orange to nie jest to samo co doladowanie x2 w TT...

Data: 2009-03-31 08:27:53
Autor: Ircys

Może Heyah: http://www.telepolis.pl/news.php?id=14415 ?

Data: 2009-03-31 10:12:22
Autor: alojzy.zakalec
On Mar 31, 5:27 pm, Ircys <ir...@post.pl> wrote:
> [...]

> W święta Bożego Narodzenia Orange i EraTakTak mieli coś takiego (ale
> ja przegapiłem a teraz chcę kupić jakiegoś startera).

To by wtedy znaczyło dużo taniej do wszystkich (z wyjątkiem play) niż
30gr/min jak w fresh:
         http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
Biorąc pod uwagę, że trzeba co miesiąc aktywować za ~6zł
to tak efektywnie wyjdzie jakieś 18 gr/min...

Minusem w porównaniu z fresh jest to, że trzeba pamiętać co miesiąc o
aktywacji usługi...
ale jak się ma prawie 2x taniej to może warto?

Data: 2009-04-02 02:52:53
Autor: alojzy.zakalec
[...]

i jeszcze jednym minusem jest to, że w Heyah maksymalnie można
wydłużyć ważność konta o 3 miesiące (doładowaniem 50zł), czyli
doładowując więcej niż 50zł nic nie pomoże: i tak ważność konta na
wychopdzące będzie 1+3 miesiące (jak za 20+50zł) przy chęci
skorzystania z podwójnego doładowania...

Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?