Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?

Data: 2011-09-03 08:56:25
Autor: Krzysiek Matyasik
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
W dniu 2011-09-02 23:21, Karol Y pisze:
Cześć, dostałem propozycję od znajomego rodziny i chciałem zasięgnąć
Waszej opinii.

Autko to Audi A4 1.9 TDI 90KM z 1997, w 2006 sprowadzony z Anglii.
Zrobiona przekładka razem z reflektorami. Przebieg 224kkm, wyposażenie
mnie odpowiada więc tutaj nie wymieniam.

Jeszcze autka nie oglądałem, ale przed chciałbym się spytać gdzie
zaglądać w tym modelu, na co zwrócić uwagę? A i przede wszystkim nie
miałem jeszcze diesla. Jak spisuje się ta jednostka i jakie są ~koszty
eksploatacji tego modelu. W sieci nieco informacji znalazłem np. to z
grupy - http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=108410 i jeżeli
ceny są nadal aktualne, to przednie zawieszenie rzeczywiście może boleć
w tym modelu.

I przede wszystkim, warto się w ogóle zainteresować? Cena w dolnym
przedziale cenowym z aledrogo.

Jeździłem A4 1.9TDi 115KM (pompki). Silnik głośny, ale niezawodny. Zawieszenie tragiczne, ani sprężyste, ani wygodne, za to zawodne - z ośmiu wahaczy zawsze jakiś stuka (a używałem tylko oryginałów).

Od 100km/h szumy powietrza stają się denerwujące, wg ludzi z forum ten typ tak ma, jest w nim po prostu głośno.

Mój silnik, połączony z automatem, palił od 5.5 do 8 litrów, w zależności od pory roku i stylu jazdy.

Generalnie w takim przedziale cenowym wziąłbym coś innego - chociażby Peugeota 406 - zawieszenie proste jak budowa cepa, 2.0HDi to jeden z cichszych silników w swojej klasie, ceny jeszcze niższe, komfort o wiele wyższy.

Data: 2011-09-03 12:44:31
Autor: kamil
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
On 03/09/2011 07:56, Krzysiek Matyasik wrote:

[...]

Dodaj jeszcze ciasnotę, w kilku sportowych coupe miałem więcej miejsca do wiercenia się za kierownicą, niż w A4 Avant z 2000r. Potwierdzam też hałas, w dłuższe trasy wygodniej mi się jeździło imprezą z przelotowym wydechem jak wiadro i BOVem..

Na szczęście nadrabia turbiną i quattro.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-09-04 08:35:04
Autor: Karol Y
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
[...]

Dzięki Panowie.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-09-04 09:24:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:j3t3uv$6gi$1inews.gazeta.pl...
[...]

przesadzacie i to mocno...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-04 19:42:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:j3v948$ijk$1inews.gazeta.pl...

[...]

ps. żeby nie był, ze nie wiem o czym mówie - obecnie jeżdze A4 1,9TDI 110KM AFN 1997

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-05 14:34:36
Autor: kamil
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
On 04/09/2011 18:42, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

A ja A4 quattro sport 1.8t 2000r. Fajne auto, ale ni to sportowe, ni to wygodne, miejsca na nogi pasażer ma mniej niż w Imprezie, a ja mimo że do wysokich nie należę, dalej miałem do sufitu w MX-6 niż w tym Audi..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-09-05 19:00:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:j42j5c$nn4$2inews.gazeta.pl...

[...]

mam 180cm wzrostu i waże ok 93kg.
W aucie nie jest mi ciasno, do sufitu mam daleko, mimo, ze nie mam siedzenia w dolnej pozycji.

Owszem audi nie jest mistrzem przestrzeni - ale dalej uważam, ze przesadzacie.

ps. i nie jestem jakimś obroncą tego samochodu, po prostu w tej chwili nim jeżdze, zrobilem jakies 10tys km i póki co nie odczuwam żadnych niepokojących wyżej opisanych objawów

Data: 2011-09-04 12:37:46
Autor: Krzysiek Matyasik
Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
W dniu 2011-09-03 13:44, kamil pisze:

Na szczęście nadrabia turbiną i quattro.

Ośkę miałem... zero przyjemności z jazdy.

Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?