Czy "bura suka" > "brunatna suka" > "nazistowska suka"? [poziom/dno Radka Sikorskiego]

Data: 2018-02-10 07:52:45
Autor: Zenek Kapelinder
Czy "bura suka" > "brunatna suka" > "nazistowska suka"? [poziom/dno Radka Sikorskiego]
Kto to jest Radek Sikorski?

Data: 2018-02-11 19:00:40
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Czy "bura suka" > "brunatna suka" > "nazistowska suka"? [poziom/dno Radka Sikorskiego]
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f565dad2-1531-4564-922a-a7bb204eae70googlegroups.com...
Kto to jest Radek Sikorski?

To ktos kogoś niegodny pocałować nawet w dupę, Jasiu. ;-)))

Data: 2018-02-11 13:16:47
Autor: Zenek Kapelinder
Czy "bura suka" > "brunatna suka" > "nazistowska suka"? [poziom/dno Radka Sikorskiego]
Widze ze calowanie kogos w dupe masz opanowane. Nie moje klimaty z calowaniem facetow w dupe. Nie masz we mnie konkurencji.

Data: 2018-02-12 04:09:35
Autor: stevep
Czy "bura suka" > "brunatna suka" > "nazistowska suka"? [poziom/dno Radka Sikorskiego]
Widze ze calowanie kogos w dupe masz opanowane. Nie moje klimaty z calowaniem facetow w dupe. Nie masz we mnie konkurencji.

Ale może cię ktoś kopnąć w dupe w nagrodę za totalną głupotę.

--
stevep

Czy "bura suka" > "brunatna suka" > "nazistowska suka"? [poziom/dno Radka Sikorskiego]