Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?

Data: 2011-07-26 17:39:36
Autor: u2
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
W dniu 2011-07-26 17:36,  obserwator pisze:
Nie, pod warunkiem, że nie kontynuuje się dzieła rodziców, nie chroni
zbrodniczej przeszłości, nie tworzy propagandy ideowości, nie sprzeciwia
badaniu win i karaniu zbrodniarzy.

Gdyby zwarta grupa dzieci funkcjonariuszy SS i Gestapo zaczęła wydawać w
Niemczech gazetę, w której za główny cel swej aktywności obrała walkę z
niemiecką tradycją demokratyczną, chrześcijaństwem i antynazizmem, to czy
składane przez nią formalne deklaracje o sprzeciwie wobec działalności
rodziców zostałyby uznane za wiarygodne?

Chlopie, do dzisiaj nie sa rozliczone zbrodnie nazistowskie w Polsce :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_nazistowska

Utrata dokumentacji zbrodni niemieckich przez Główną Komisję Ścigania
Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu[edytuj]

W latach 1959–1989 Główna Komisja Badania Zbrodni Hitlerowskich
przekazała Centrali Badania Zbrodni Narodowosocjalistycznych[uwaga 1] w
Ludwigsburgu kilkaset tysięcy oryginalnych dowodów zbrodni niemieckich w
Polsce w okresie okupacji (co najmniej 36 000 protokołów zeznań, 150 000
fotografii, kilkadziesiąt tysięcy mikrofilmów i 12 000 kompletnych akt
prowadzonych śledztw). Zachodzi obawa, że dokumentacja ta została
bezpowrotnie utracona[9].

Prof. Daria Nałęcz, jako ówczesny Dyrektor Naczelny Archiwów Państwowych
tak podsumowała w 2006 r. tę sytuację:

"Utrata znacznej części tak ważnego dla Polski archiwum dokumentującego
niemieckie zbrodnie to kuriozum. Mogłabym jeszcze zrozumieć, gdyby
chodziło tylko o naszą pomoc prawną, bo do tego jesteśmy zobowiązani.
Jednakże niewykonanie kopii, brak dbałości o zwrot oryginałów, nie
mówiąc już o utajnieniu tego procederu przed negocjatorami procesu
restytucji archiwaliów z Niemiec, jest co najmniej niepokojące. Mam
nadzieję, że ktoś w tej sprawie pójdzie jednak po rozum do głowy. Dobrze
byłoby wiedzieć, czy chociaż jedna ze spraw, których akta przekazano,
zakończyła się procesem lub skazaniem winnego.[10]"

Data: 2011-07-26 15:46:49
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): Chlopie, do dzisiaj nie sa rozliczone zbrodnie nazistowskie w Polsce.

a coz to za zwrot ? Kolejny raz bronisz komuchow i GW?

Kto rzadzil w Polsce i dlaczego nie rozliczyl zbrodni nazistowskich? Wkleilem bardzo wazny tekst pana Krzysztofa Wyszkowskiego.

Masz cos sensownego do powiedzeniea na temat tego tekstu? To prosze bardzo pisz co ci lezy na watrobie.

Data: 2011-07-26 18:02:07
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 17:46,  obserwator pisze:
[...]

Chlopie, wlasnie napisalem. Pan Wyszkowski stawia za wzor Niemcow, a ja
obalam jego twierdzenie.

Nie abym chwalil GWno i ich pociotki.

Data: 2011-07-26 16:08:06
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Chlopie, wlasnie napisalem. Pan Wyszkowski stawia za wzor Niemcow, a ja
obalam jego twierdzenie.

Nie abym chwalil GWno i ich pociotki.

kompletnie nie rozumiesz tekstu pana Krzysztofa Wyszkowskiego. Obaliles ale
sam siebie.

Data: 2011-07-26 19:00:04
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 18:08,  obserwator pisze:
[...]

Chlopie, wystarczy ze robi zalozenia bledne, aby obalic jego tezy :)

Data: 2011-07-26 17:28:19
Autor:
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
Chlopie, wystarczy ze robi zalozenia bledne, aby obalic jego tezy :)

dobra, spadaj.

Data: 2011-07-26 19:57:31
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 19:28, fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> Chlopie, wystarczy ze robi zalozenia bledne, aby obalic jego tezy :)
dobra, spadaj.

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Chcialbys :)

Data: 2011-07-27 01:10:41
Autor: stevep
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
Dnia 26-07-2011 o 18:02:07 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

To ten kretyn nie jest twoim idolem jak innych oszo³omów?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-26 23:39:38
Autor: obserwatoer
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): To ten kretyn nie jest twoim idolem jak innych oszo³omów?

Twoim idolem kretynie jest bez watpienia oszolom Michnik.

Data: 2011-07-27 14:28:50
Autor: stevep
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
Dnia 27-07-2011 o 01:39:38  obserwatoer <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a):

To ten kretyn nie jest twoim idolem jak innych oszo³omów?

Twoim idolem kretynie jest bez watpienia oszolom Michnik.

Akurat kretynie, pewnie modle siê do niego jak ty do Jarusia.

Data: 2011-07-27 13:15:50
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a):
Akurat kretynie, pewnie modle si=EA do niego jak ty do Jarusia.

ano modlisz codziennie sie do Michnika, bo on takim jak ty pozwolil ujsc
bezkarnie. Strach spac ci po nocach nie pozwala, mendo i zakuta palo.

Data: 2011-07-27 18:47:46
Autor: stevep
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
Dnia 27-07-2011 o 15:15:50  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]

A jakiej psycholu ja kary mam unikaæ i za co? Je¿eli mówisz takie bzdety  nie bêd±c pod wp³ywem alkoholu, albo narkotyków to jeste¶  szaleñcem  niebezpiecznym dla otoczenia.

Data: 2011-07-27 16:55:53
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): A jakiej psycholu ja kary mam unikaæ i za co? Je¿eli mówisz takie bzdety  nie bêd±c pod wp³ywem alkoholu, albo narkotyków to jeste¶  szaleñcem  niebezpiecznym dla otoczenia.

swirze, ublizasz wszytkim na tej grupie od lat (vide archiwa gooli)ktorzy
kwestionuja twoje klamstwa i oszczerstwa pastowane z gowna i ty smieciu ludzki
jeszcze smiesz twierdzic, ze ktos jest szalencem?

Szerzysz nienawiosc do ludzi i twierdzisz, ze inni sa niebezpieczni dla otoczenia?

Chory psychicznie i niebezpieczny jestes, ale ty.

A czego sie boisz to dla kazdego logicznie myslacego czlowieka jest ewidentne.
I rozne osoby juz ci o tym napisaly wprost, glupku i KAPUSIU stalinowski. Spadaj mendo do rynsztoka bo tam twoje miejsce. --

Data: 2011-07-27 17:07:39
Autor: obserwator
pieprzykowski aka cyrrus wez no zajrzyj do archiwum gooli

...i pocztaj opinie internautow o tobie oraz sprawdz swoje komentarze.

Oj sporo tego jest. Tyle lat ujadac na tej grupie, to trza nielichego zajoba miec.

Potem zrob sobie sam, albo niech ci ktos pomoze zrobic wydruki tych twoich
wypocin intelektualnego kretyna i zaciagnie cie sila do psychiatry.

Koniecznie niech ktos wczesniej wyjmie sztuczna szczeke, bo po postawieniu
diagnozy, mozesz jeszcze pogryzc lekarza.

Tu gartka opinii od osob ktore cie znaja od lat:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/146161643121efe1/27b18d4e34851254?lnk=gst&q=cirrus#27b18d4e34851254

Data: 2011-07-27 19:10:32
Autor: Leprechaun
pieprzykowski aka cyrrus wez no zajrzyj do archiwum gooli

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j0pgkr$it8$1inews.gazeta.pl...

..i pocztaj opinie internautow o tobie oraz sprawdz swoje komentarze.

S³uchaj no cholerna gnido! WYNO¦ SIÊ Z TEGO FORUM PÓKIM DOBRY!

BomBel

Data: 2011-07-27 19:08:33
Autor: Leprechaun
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j0pfup$gs5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz, brzydzê siê takimi gnidami jak ty. Obra¿asz innych, a oskar¿asz, ¿e robi to stevep. Jeste¶ najgorsz± kanali± na tym forum. Czas by¶ siê z niego wyniós³! Jasne!  Powtórzyæ? WYPIERDALAJ ST¡D!

BomBel

Data: 2011-07-28 01:40:46
Autor: stevep
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
Dnia 27-07-2011 o 18:55:53  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]

Spierdalaj ma³po niecz³ekokszta³tna krzewi±ca mi³o¶æ miedzy lud¼mi tylko,  ¿e inaczej.

Data: 2011-07-27 19:02:19
Autor: Leprechaun
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vzad9wv3v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Kilka postów wy¿ej ta kanalia Obsrywator oskar¿a innych, ¿e pos³uguj± siê oszczerstwami i wzywiskami. Tenm bia³oruski prowokator jest najwyra¼niej chory psychicznie albo usi³uje manipulowaæ tak jak go nauczono w KGB.

BomBel

Data: 2011-07-27 23:33:54
Autor: [He®Sk]
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
On Wed, 27 Jul 2011 19:02:19 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Kilka postów wy¿ej ta kanalia Obsrywator oskar¿a innych, ¿e pos³uguj± siê oszczerstwami i wzywiskami. Tenm bia³oruski prowokator jest najwyra¼niej chory psychicznie albo usi³uje manipulowaæ tak jak go nauczono w KGB.

 "papiery" na niego juz poszly. --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-27 23:46:28
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
[He?Sk] <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 "papiery" na niego juz poszly.

na Krzysztofa Wyszkowskiego wyslales papiery, kapusiu?

Data: 2011-07-28 11:17:40
Autor: stevep
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
Dnia 28-07-2011 o 01:46:28  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

[He?Sk] <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):

 "papiery" na niego juz poszly.

na Krzysztofa Wyszkowskiego wyslales papiery, kapusiu?

Ten psychol nie powinien dostawaæ przepustki z psychiatryka.

Data: 2011-07-28 10:06:06
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a):
Ten psychol nie powinien dostawa=E6 przepustki z psychiatryka.

nie moj drogi, psycholami sa ci cwaniacy ktorzy podlaczyli sie pod Solidarnosc
i skumali z komunistami. To im zawdziecza Polska obecna tragiczna sytuacje:
Michnik, Kuron, Mazowiecki i Geremek. oraz Walesa.

Data: 2011-07-28 12:14:17
Autor: Leprechaun
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j0rcae$mj8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gierek! Partia! Gierek! Partia! Orêdzie! Orêdzie! Mg³a! Hel! Hel!

BomBel

Data: 2011-07-29 17:52:39
Autor: [He®Sk]
Czy bycie dzieckiem komunistów jest win±?
On Thu, 28 Jul 2011 11:17:40 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> na Krzysztofa Wyszkowskiego wyslales papiery, kapusiu?

Ten psychol nie powinien dostawaæ przepustki z psychiatryka.

 to obsrywator jeszcze cos ma do powiedzenia?  jego dni na psp sa policzone ;o)))))