Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?

Data: 2011-07-26 15:36:09
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
Nie, pod warunkiem, że nie kontynuuje się dzieła rodziców, nie chroni
zbrodniczej przeszłości, nie tworzy propagandy ideowości, nie sprzeciwia
badaniu win i karaniu zbrodniarzy.

Gdyby zwarta grupa dzieci funkcjonariuszy SS i Gestapo zaczęła wydawać w
Niemczech gazetę, w której za główny cel swej aktywności obrała walkę z
niemiecką tradycją demokratyczną, chrześcijaństwem i antynazizmem, to czy
składane przez nią formalne deklaracje o sprzeciwie wobec działalności
rodziców zostałyby uznane za wiarygodne?

Na pewno nie i byłoby czymś oczywiście słusznym, że w Polsce pojawiłyby się
głosy sprzeciwu. Nikt by nie odrzucał prawa dziennikarzy GW do udziału w takim
sprzeciwie. Ale w III RP taka zwarta grupa spadkobierców bolszewizmu żąda
zakazania wolności słowa! Narodowi, który był ofiarą nazizmu i komunizmu,
usiłuje zakazać prawa do otwartego nazywania komunizmu ludobójstwem, a
komunistów ludobójcami w takim samym sensie, w jakim za zbrodniarzy przeciw
ludzkości uznawani są naziści.

Każdy, kto obserwuje proces wytoczony Rymkiewiczowi przez Agorę musi mieć
poczucie, że ma do czynienia z grą pozorów, w których roi się od znaków
zapytania. Spółka (akcjonariusze?) wprowadza cenzurę myśli? Michnik mści się
na odstępcy? Radca prawny (jak prokurator Wyszyński?) dochodzi (niemieckiego
czyli nazistowskiego?) pochodzenia poety?

W każdym z takich pytań zawarty jest ciekawy trop, ale jestem przekonany, że
istotą rzeczy jest problem dużo głębszy, którego objawy Rymkiewicz trafnie
opisał w swojej wypowiedzi dla GP, za którą stanął przed sądem. Michnikowi
chodzi o zakazanie zrównywania komunizmu z nazizmem, jako systemów
ludobójczych i antycywilizacyjnych. W tej walce Michnik (a z nim ludzie GW
władającym aparatem spółki Agora) mają potężnych wspólników w kraju i za
granicą – od polskich postkomunistów poczynając, przez pożytecznych idiotów na
całym świecie, aż po takie potęgi państwowe jak Rosja i Izrael.

Walka o zakazanie tego zrównywania decyduje o trwaniu lub upadku wielu innych
elementów zbiorowej świadomości politycznej społeczeństw całego świata.
Dostrzeżenie w scjentyzmie nazistowskim lustrzanego odbicia scjentyzmu
komunistycznego i uznanie ludobójstwa nazistowskiego za sprowokowaną reakcję
na ludobójstwo komunistyczne mogłoby doprowadzić do zasadniczych
przewartościowań w ocenie wydarzeń XX wieku, które decydują o układzie sił
politycznych współczesnego świata. Zrozumienie - dlaczego ludzie interesu ścigają Poetę? - prowadzi przez
pytanie: dlaczego zniszczenie polskości jest warunkiem sukcesu w walce o
utrzymanie przeciwstawienia pomiędzy antyludzkim charakterem nazizmu, a humanistycznymi intencjami komunistów?

Odpowiedź brzmi: ponieważ Poeta podaje prawdę o polskości, o jej wyjątkowym
wśród narodów pięknie, o jej heroicznej historii i należnych jej prawach, o
jej wiekopomnej zasłudze poświęcenia się jako samotna ofiara na ołtarzu
zbawienia ludzkości.

Ta prawda jest niemożliwa do tolerowania przez wszystkich, którzy na micie o
przeciwstawności systemów masowej zbrodni zbudowali kiedyś swoją potęgę i
którzy muszą ten mit podtrzymywać, by jego upadek nie osłabił ich dominującej
pozycji. W Polsce w szczególnym stopniu jest to interes ludzi
postkomunistycznego układu oraz, i to w  najpełniejszym stopniu, środowiska wywodzącego się z polskiej „żydokomuny”. Wybór jest prosty: albo uznanie
faktu, że Polska podjęła walkę z dwoma ludobójczymi systemami naraz i Polacy w
obronie wolności i demokracji, w bohaterskiej walce o godność ludzkości,
dokonali cudów bezinteresowności, a wtedy ci, którzy polskość tępili – Niemcy
oraz Sowieci wraz z ich żydokomunistycznymi pomocnikami – są winni ludobójstwa
na narodzie polskim i należy im się wieczna hańba, albo Polskę i Polaków
ogłosi się niemieckimi i sowieckimi kolaborantami, których
współodpowiedzialność za holokaust wyłącza winę żydokomuny za udział w budowie
PRL. Albo szacunek dla polskości i przyznanie, że Stalin chciał ją zabić przy
pomocy Bieruta, Bermana, Minca, a także Szechtera i gromady innych ojców i
matek dziennikarzy GW, albo władza i pieniądze dzięki „blatowi” z Jaruzelskim,
Kiszczakiem, Kwaśniewskim, Millerem i wszystkimi „zaufanymi ludźmi KGB” w
Polsce i na świecie.

Odpowiedź musi być tym bardziej przeciw polskości, że uznanie sowieckiego ludobójstwa na Polakach w nieodległej konsekwencji prowadzi do rozważenia
problemu współodpowiedzialności żydokomuny za Zagładę (Yosef Govrin -  Nazis,
Jews, and Soviets.The Jewish Factor in the Relations between Nazi Germany and
the Soviet Union 1933-1941). A tu już nie ma zmiłuj, bo żydokomuna była przez
ogół Żydów znienawidzona ideowo i religijnie wyklęta jeszcze silniej niż przez
antykomunistów.

To jest to ognisko, którego cienie oglądamy w medialnej pieczarze jako proces,
w którym sowiet niszczy wyimaginowanego nazistę. Gdy już się wypali,  dowiemy
się z GW, że Sowieci utworzyli PRL ulegając woli zwycięskiego Powstania
Warszawskiego przeprowadzonego pod wodzą Michnika przeciw nazistowskiej AK.
„Szechter” ostatecznie pognębi „Szulca”.

Gazeta Polska 26.07.11

http://www.wyszkowski.eu/index.php?option=com_k2&view=item&id=1830:szechter-kontra-szulc?

Data: 2011-07-26 17:39:36
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 17:36,  obserwator pisze:
[...]

Chlopie, do dzisiaj nie sa rozliczone zbrodnie nazistowskie w Polsce :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_nazistowska

Utrata dokumentacji zbrodni niemieckich przez Główną Komisję Ścigania
Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu[edytuj]

W latach 1959–1989 Główna Komisja Badania Zbrodni Hitlerowskich
przekazała Centrali Badania Zbrodni Narodowosocjalistycznych[uwaga 1] w
Ludwigsburgu kilkaset tysięcy oryginalnych dowodów zbrodni niemieckich w
Polsce w okresie okupacji (co najmniej 36 000 protokołów zeznań, 150 000
fotografii, kilkadziesiąt tysięcy mikrofilmów i 12 000 kompletnych akt
prowadzonych śledztw). Zachodzi obawa, że dokumentacja ta została
bezpowrotnie utracona[9].

Prof. Daria Nałęcz, jako ówczesny Dyrektor Naczelny Archiwów Państwowych
tak podsumowała w 2006 r. tę sytuację:

"Utrata znacznej części tak ważnego dla Polski archiwum dokumentującego
niemieckie zbrodnie to kuriozum. Mogłabym jeszcze zrozumieć, gdyby
chodziło tylko o naszą pomoc prawną, bo do tego jesteśmy zobowiązani.
Jednakże niewykonanie kopii, brak dbałości o zwrot oryginałów, nie
mówiąc już o utajnieniu tego procederu przed negocjatorami procesu
restytucji archiwaliów z Niemiec, jest co najmniej niepokojące. Mam
nadzieję, że ktoś w tej sprawie pójdzie jednak po rozum do głowy. Dobrze
byłoby wiedzieć, czy chociaż jedna ze spraw, których akta przekazano,
zakończyła się procesem lub skazaniem winnego.[10]"

Data: 2011-07-26 15:46:49
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): Chlopie, do dzisiaj nie sa rozliczone zbrodnie nazistowskie w Polsce.

a coz to za zwrot ? Kolejny raz bronisz komuchow i GW?

Kto rzadzil w Polsce i dlaczego nie rozliczyl zbrodni nazistowskich? Wkleilem bardzo wazny tekst pana Krzysztofa Wyszkowskiego.

Masz cos sensownego do powiedzeniea na temat tego tekstu? To prosze bardzo pisz co ci lezy na watrobie.

Data: 2011-07-26 18:02:07
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 17:46,  obserwator pisze:
[...]

Chlopie, wlasnie napisalem. Pan Wyszkowski stawia za wzor Niemcow, a ja
obalam jego twierdzenie.

Nie abym chwalil GWno i ich pociotki.

Data: 2011-07-26 16:08:06
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Chlopie, wlasnie napisalem. Pan Wyszkowski stawia za wzor Niemcow, a ja
obalam jego twierdzenie.

Nie abym chwalil GWno i ich pociotki.

kompletnie nie rozumiesz tekstu pana Krzysztofa Wyszkowskiego. Obaliles ale
sam siebie.

Data: 2011-07-26 19:00:04
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 18:08,  obserwator pisze:
[...]

Chlopie, wystarczy ze robi zalozenia bledne, aby obalic jego tezy :)

Data: 2011-07-26 17:28:19
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Chlopie, wystarczy ze robi zalozenia bledne, aby obalic jego tezy :)

dobra, spadaj.

Data: 2011-07-26 19:57:31
Autor: u2
W dniu 2011-07-26 19:28, fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Chlopie, wystarczy ze robi zalozenia bledne, aby obalic jego tezy :)
dobra, spadaj.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Chcialbys :)

Data: 2011-07-27 01:10:41
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 18:02:07 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

To ten kretyn nie jest twoim idolem jak innych oszołomów?

--
stevep

Data: 2011-07-26 23:39:38
Autor: obserwatoer
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): To ten kretyn nie jest twoim idolem jak innych oszołomów?

Twoim idolem kretynie jest bez watpienia oszolom Michnik.

Data: 2011-07-27 14:28:50
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 01:39:38  obserwatoer <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

To ten kretyn nie jest twoim idolem jak innych oszołomów?

Twoim idolem kretynie jest bez watpienia oszolom Michnik.

Akurat kretynie, pewnie modle się do niego jak ty do Jarusia.

--
stevep

Data: 2011-07-27 13:15:50
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Akurat kretynie, pewnie modle si=EA do niego jak ty do Jarusia.

ano modlisz codziennie sie do Michnika, bo on takim jak ty pozwolil ujsc
bezkarnie. Strach spac ci po nocach nie pozwala, mendo i zakuta palo.

Data: 2011-07-27 18:47:46
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 15:15:50  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A jakiej psycholu ja kary mam unikać i za co? Jeżeli mówisz takie bzdety  nie będąc pod wpływem alkoholu, albo narkotyków to jesteś  szaleńcem  niebezpiecznym dla otoczenia.

--
stevep

Data: 2011-07-27 16:55:53
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): A jakiej psycholu ja kary mam unikać i za co? Jeżeli mówisz takie bzdety  nie będąc pod wpływem alkoholu, albo narkotyków to jesteś  szaleńcem  niebezpiecznym dla otoczenia.

swirze, ublizasz wszytkim na tej grupie od lat (vide archiwa gooli)ktorzy
kwestionuja twoje klamstwa i oszczerstwa pastowane z gowna i ty smieciu ludzki
jeszcze smiesz twierdzic, ze ktos jest szalencem?

Szerzysz nienawiosc do ludzi i twierdzisz, ze inni sa niebezpieczni dla otoczenia?

Chory psychicznie i niebezpieczny jestes, ale ty.

A czego sie boisz to dla kazdego logicznie myslacego czlowieka jest ewidentne.
I rozne osoby juz ci o tym napisaly wprost, glupku i KAPUSIU stalinowski. Spadaj mendo do rynsztoka bo tam twoje miejsce. --

Data: 2011-07-27 17:07:39
Autor: obserwator
pieprzykowski aka cyrrus wez no zajrzyj do archiwum gooli

...i pocztaj opinie internautow o tobie oraz sprawdz swoje komentarze.

Oj sporo tego jest. Tyle lat ujadac na tej grupie, to trza nielichego zajoba miec.

Potem zrob sobie sam, albo niech ci ktos pomoze zrobic wydruki tych twoich
wypocin intelektualnego kretyna i zaciagnie cie sila do psychiatry.

Koniecznie niech ktos wczesniej wyjmie sztuczna szczeke, bo po postawieniu
diagnozy, mozesz jeszcze pogryzc lekarza.

Tu gartka opinii od osob ktore cie znaja od lat:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/146161643121efe1/27b18d4e34851254?lnk=gst&q=cirrus#27b18d4e34851254

Data: 2011-07-27 19:10:32
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0pgkr$it8$1inews.gazeta.pl...

..i pocztaj opinie internautow o tobie oraz sprawdz swoje komentarze.

Słuchaj no cholerna gnido! WYNOŚ SIĘ Z TEGO FORUM PÓKIM DOBRY!

BomBel

Data: 2011-07-27 19:08:33
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0pfup$gs5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz, brzydzę się takimi gnidami jak ty. Obrażasz innych, a oskarżasz, że robi to stevep. Jesteś najgorszą kanalią na tym forum. Czas byś się z niego wyniósł! Jasne!  Powtórzyć? WYPIERDALAJ STĄD!

BomBel

Data: 2011-07-28 01:40:46
Autor: stevep
Dnia 27-07-2011 o 18:55:53  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Spierdalaj małpo nieczłekokształtna krzewiąca miłość miedzy ludźmi tylko,  że inaczej.

--
stevep

Data: 2011-07-27 19:02:19
Autor: Leprechaun

napisał(a):

[...]

Kilka postów wyżej ta kanalia Obsrywator oskarża innych, że posługują się oszczerstwami i wzywiskami. Tenm białoruski prowokator jest najwyraźniej chory psychicznie albo usiłuje manipulować tak jak go nauczono w KGB.

BomBel

Data: 2011-07-27 23:33:54
Autor: [HeÂŽSk]
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?

napisał(a):

> [...]

Kilka postów wyżej ta kanalia Obsrywator oskarża innych, że posługują się oszczerstwami i wzywiskami. Tenm białoruski prowokator jest najwyraźniej chory psychicznie albo usiłuje manipulować tak jak go nauczono w KGB.

 "papiery" na niego juz poszly. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-27 23:46:28
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
[He?Sk] <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 "papiery" na niego juz poszly.

na Krzysztofa Wyszkowskiego wyslales papiery, kapusiu?

Data: 2011-07-28 11:17:40
Autor: stevep
Dnia 28-07-2011 o 01:46:28  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[He?Sk] <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

 "papiery" na niego juz poszly.

na Krzysztofa Wyszkowskiego wyslales papiery, kapusiu?

Ten psychol nie powinien dostawać przepustki z psychiatryka.

--
stevep

Data: 2011-07-28 10:06:06
Autor: obserwator
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Ten psychol nie powinien dostawa=E6 przepustki z psychiatryka.

nie moj drogi, psycholami sa ci cwaniacy ktorzy podlaczyli sie pod Solidarnosc
i skumali z komunistami. To im zawdziecza Polska obecna tragiczna sytuacje:
Michnik, Kuron, Mazowiecki i Geremek. oraz Walesa.

Data: 2011-07-28 12:14:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0rcae$mj8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gierek! Partia! Gierek! Partia! Orędzie! Orędzie! Mgła! Hel! Hel!

BomBel

Data: 2011-07-29 17:52:39
Autor: [HeÂŽSk]
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
On Thu, 28 Jul 2011 11:17:40 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> na Krzysztofa Wyszkowskiego wyslales papiery, kapusiu?

Ten psychol nie powinien dostawać przepustki z psychiatryka.

 to obsrywator jeszcze cos ma do powiedzenia?  jego dni na psp sa policzone ;o)))))

Data: 2011-07-27 06:26:30
Autor: Leszczur
Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?
On 26 Lip, 17:36, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Nie, pod warunkiem, że nie kontynuuje się dzieła rodziców, nie chroni
zbrodniczej przeszłości, nie tworzy propagandy ideowości, nie sprzeciwia
badaniu win i karaniu zbrodniarzy.

Odpowiedź na stawiane w temacie pytanie brzmi bezwględnie: NIE.
Kwestie kontynuacji dzieła, chornienia przeszłości są bez znaczenia..
Nie na darmo świadkami oskarżenia zwykle nie są członkowie rodziny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-07-27 17:26:10
Autor: obserwator
Jakim ciezkim debilem trzeba byc, aby kwestionowac tekst
...ktory zamiescilem i twierdzic, ze ujawnianie PRAWDY o wyjazdach zydokomuny
do Izraela , to jest szerzenie nienawisci?

Przeciez powszechnie znany jest fakt, ze to zydokomuna MORDOWALA w sposob
bestialski rowniez innych Zydow. Donosila na nich do NKWD.

Wiadomo rowniez, ze Zydzi ktorzy nie popierali komunistow pochodzenia
zydowskiego, nienawidza zydokomuny jeszcze bardziej anizeli Polacy, ktorych
wymordowala zydokomuna.

Holokaust jest WYSMIEWANY przez Zydow, ktorzy z zydokomuna nie chca miec nic
wspolnego.

Tylko w Polsce po *okraglym stole*, ale  przed objeciem prezydentury przez
Walese, paczaka zydokomuchow, glownie: Michnik, Geremeek, Mazwieci i Kuron.
przeforsowali prawo o sciganiu antysemitow w Polsce.

To jest prawo jawnie zbrodnicze przeciwko Polakom. --

Data: 2011-07-27 19:28:36
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j0phni$m2k$1inews.gazeta.pl...
..ktory zamiescilem i twierdzic, ze ujawnianie PRAWDY o wyjazdach zydokomuny
do Izraela , to jest szerzenie nienawisci?

Przestań  zasrywać forum wypocinami swego chorego umysłu białoruski prowokatorze! Wynoś się stąd! WYNOCHA!

BomBel

Czy bycie dzieckiem komunistów jest winą?